Ga naar inhoud

Geen beeld, heel even weer wel, nu niet meer


Aanbevolen berichten

De titel zegt t al, ik heb geen beeld meer. Bij het opstarten heeft wel alles stroom (koeling gaat draaien vd beeldkaart) Ik heb de kaart er al eens uitgehaald en er weer ingezet, ik had daarna weer beeld. Vervolgens de PC uitgezet om hem weer op z'n eigen plek te zetten, helaas, geen beeld meer. Weer teruggehaald, kaart er weer uit, loze start gemaakt zonder kaart, kaart er weer in, wel beeld met een melding dat er sprake zou zijn van overklokken. Dat is echter zeker niet gebeurd (kaboutertjes?) Bovendien reageerde e.e.a. niet op F2 wat de default instellingen terug zou moeten zetten. Herstart was noodzakelijk en heb sindsdien geen beeld meer. Andere (werkende) kaart geprobeerd zonder resultaat. BIOS gereset (ivm vreemde overclockmelding) maar niets mag meer baten. Ook al opgestart vanaf A;/ drive, ook zonder resultaat Zijn er nog andere oplossingen/trucendozen denkbaar?
Link naar reactie
T lijkt opgelost. Aan de ene kant durf ik bijna niet te posten wat de oorzaak is, zoiets l*ll*gs. Aan de andere kant, mischien heeft iemand er nog eens voordeel mee. De stekkers van het toetsenbord en muis had ik omgewisseld. Resultaat, geen beeld. Per ongeluk achter gekomen na een restart met die troep er al uit. Het hoe en waarom zal ik iedereen schuldig blijven, dat het de oorzaak is staat voor mij vast. :oops:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...