Ga naar inhoud

PC herstart spontaan: ernstige fout...


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem: Zojuist zat ik Call Of Duty online te spelen en in een keer startte mijn pc opnieuw op. Dit vond ik opzich al vreemd, want dit heb ik nog nooit (met geen enkel programma) eerder gehad. Toen ik weer inlogde op Windows kwamen de volgende foutmeldingen: [i:392740e8ff]Als eerste:[/i:392740e8ff] [img:392740e8ff]http://img.photobucket.com/albums/v472/Ronaldotjuh/01.jpg[/img:392740e8ff] [i:392740e8ff]Na op klikt u hier geklikt te hebben deze:[/i:392740e8ff] [img:392740e8ff]http://img.photobucket.com/albums/v472/Ronaldotjuh/02.jpg[/img:392740e8ff] [i:392740e8ff]Na op de bovenste klikt u hier geklikt te hebben kreeg ik dit:[/i:392740e8ff] [img:392740e8ff]http://img.photobucket.com/albums/v472/Ronaldotjuh/03.jpg[/img:392740e8ff] Ik heb vervolgens in het eerste venster op niet verzenden geklikt en ben naar dit forum gegaan. Ik heb geen flauw idee wat dit alles inhoudt, maar zou het kunnen liggen aan mijn voeding (een of andere cheap-ass voeding van mijn qmotion pctje, ik gok 250 watt), of de warmte (ik heb geen casefans in mijn kleine case, maar ik heb na de herstart wel gelijk het zijpaneel eraf gehaald) of toch misschien het geheugen dat Call Of Duty online niet aankan (misschien staan de settings te hoog?) Ik heb werkelijk geen enkel benul wat het nou is, en ik hoop hier verder geholpen te worden. Ronaldotjuh [size=9:392740e8ff]Voor de mods: ik hoop dat ik dit in het goede subforum heb geplaatst, en anders hoop ik dat het verplaatst kan worden naar het goede subforum...[/size:392740e8ff]
Link naar reactie
vreemd....je kan bijv. proberen het spel opnieuw te spelen en dan de ditails enzo wat lager te zetten en kijken of hij het dan nog steeds doet...anders...kan je proberen het zij paneel eraf te halen en gewoon zo te gaan spelen op de zelfde instellingen als eers*toen je comp uit ging* als hij bij bijde keren weer uitgaat kan het ook een virus zijn... ps.wat voor systeem heb je? hoeveel geheugen ect? edit"sry ik zach je sig niet ;) en volgens mij moet hij call of duty wel kunnen trekken hor...licht denk niet aan je systeem.. je kan ook je temp in de gaten houden met een simpel prog als everest home ofzo!
Link naar reactie
[quote:b0581dc3a8="Finalmen"]vreemd....je kan bijv. proberen het spel opnieuw te spelen en dan de ditails enzo wat lager te zetten en kijken of hij het dan nog steeds doet...anders...kan je proberen het zij paneel eraf te halen en gewoon zo te gaan spelen op de zelfde instellingen als eers*toen je comp uit ging* als hij bij bijde keren weer uitgaat kan het ook een virus zijn... ps.wat voor systeem heb je? hoeveel geheugen ect?[/quote:b0581dc3a8] ik zal zometeen even proberen met de settings wat lager (dat lukte gisteren ook) en t zijpaneel heb ik er al af gehaald & voor mijn systeems: zie m'n signature.... of klik [url=http://specs.tweak.to/9708]hier[/url] Edit: Everest geeft als moederbord-temp aan zo'n 34/35 graden en mijn CPU-temp schommelt gigantisch en verdwijnt en verschijnt telkens weer, dus volgens mij is die sensor niet helemaal goed... Tsystem is ook zo'n 35 graden, is dit t zelfde als t mobo of is die het hele systeem?
Link naar reactie
[quote:d36b57a161="Marfie"]Je kan het anders met een andere voeding proberen..(een zwaardere natuurlijk :wink:) Misschien dat hij dan niet reboot Veel succes[/quote:d36b57a161] Gaat een beetje moeilijk, we hebben hier niet zomaar ff een voeding over en een "merk"voeding als Tagan al helemaal niet.... [quote:d36b57a161="Finalmen"]nou je mobo is in iedergeval niet te warm...je cpu heeft waarschijnlijk idd bad sensor en idd je kan het met andere voeding proberen maar daar licht t denk nie aan wat heb je presies vor voeding erin zitten? en wat is de combined power...mijne is maar 170 en draait call of duty vlekkeloos....[/quote:d36b57a161] Ik zou het echt niet weten, het is de standaard voeding die in de Qmotion pc zat die in juli bij de Albert Heyn te koop was....
Link naar reactie
[quote:c30e3e072e="Finalmen"]...ow ok....ik zou toch proberen om hem met open kast te spelen en kijken wat er dan gebeurd...als hij niet uitvalt is waarschijnlijk je temp te hoog....[/quote:c30e3e072e] eens : je cpu temp hoeft niet perse te hoog te zijn. Kan ook eraan liggen dat je niet genoeg airflow hebt in je pc. Bij mijn neefje was dit het geval namelijk.
Link naar reactie
ik heb zojuist weer een tijdje gespeeld (met verlaagde performance settings) en alles ging prima. Ik had de zijkant er nog af en ik heb geen problemen gemerkt. Volgens mij lag het dus echt aan de te hoge settings icm een niet goed geventilleerde kast. Nu ben ik hard aan t sparen voor een nieuwe case MET ventilatie mogelijkheden dus ik hoop dat alles voorlopig goed blijft gaan....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...