Ga naar inhoud

Barebone AOpen XC Cube EA65


Aanbevolen berichten

Hallo, ik overweeg de aanschaf van deze barebone (AOpen XC Cube EA65). Ik ben maar een beginneling in het samenstellen van barebones, maar kom met de meeste uitlegjes op het internet wel een aardig eindje (niet dat dit er zo grandioos veel zijn maar goed). Het enige waar ik nu eigenlijk niet echt aan uit kom is hoe ik bepaal welke harddisk en welke cd-speler in de barebone geplaatst nou worden. Op de site van alternate krijg ik deze informatie: [url]http://www3.alternate.nl/html/nodes_info/sbqb05.html[/url] Duidelijk genoeg om het geheugentype en mn processor te bepalen, maar ik vind nergens van welk type de harddisk / dvdspeler/schrijver moeten zijn. Er staat weliswaar ergens 3x Firewire maar ik neem niet aan dat het de bedoeling is een externe harde schijf te nemen? Wie kan mij helpen, of weet een goede webpagina hierover waar ik in de haast overheen gekeken heb?
Link naar reactie
Onder de leus: ben ik nou zo stom?: er bestaan zowel s-ata harddrives als dvdspelers/branders. Wat kies ik nu voor de harde schijf en wat voor de brander? Want ik neem ten minste aan dat ik een speler/brander achter dat mooi klepje van die barebone kan hangen... Er staat immers een 5.25" uitbreidingsslot en dat is voor de cd/dvd/speler/brander niet?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...