Ga naar inhoud

Voeding te slap?


Aanbevolen berichten

hi, wat ik mij afvroeg is of mijn voeding het gaat trekken als ik ga case modden ik wil dit erbij gaan zetten! -1xSharkoon CaseFan T blauw LED 80x80x25mm Stroomverbruik: 1.56 Watt -1xSharkoon CaseFan T RGB LED 80x80x25 mm Stroomverbruik: 1.56 Watt -2xSharkoon CCFL Caselight blauw -1xSharkoon CCFL Caselight UV voor mijn systeem zie mijn specs ik heb een 300watt voeding die standaard in de kast zat is die genoeg voor mijn systeem plus deze dingen? alvast bedankt! finalmen
Link naar reactie
[quote:c3287fa3c6="tafelpoot"]al je waarden liggen te laag, ik zou opletten met te gaan casemodden. het kan zijn dat dit alles goed trekt hoor, maar het tegendeel is ook waar![/quote:c3287fa3c6] DE 5+ voltlijn is nog prima hoor! het kan ook zo zijn dat de sensoren niet echt goed zijn. Dat merk ik bij mij ook. Want bij mij gaat de 5+ volt lijn van 2,87 naar 4,89 enz. Hij wisseld om de sec. maar het systeem draait verder prima hoor
Link naar reactie
Om het simpel te zeggen, ik weet niet het echt zo zit, maar het komt er wel op neer. Een voeding heeft een max. vermogen en een vermogen, waar die continue op kan draaien. (net als audio boxen, 120rms beter is als 200watt piekvermogen. Goedekope voedingen en audio boxen laten alleen het piekvermogen zien, terwijl de meeste merken de continue watt laten zien. Daarom is een Tagan 300watt beter als een SweeX 500 oid, omdat die het piekvermogen laat zien. Nogmaals: ik weet niet het echt zo zit, maar het komt er wel op neer. :) Punt 2: Niemand kan je het beste adviseren wat voor voeding je moet kopen als je niet alle onderdelen in je computer noemt... Edit. Ik zie je signature net :o Dat zo'n voeding daar op kan draaien. 300 Watt (Combined Power: 170 Watt) staat erbij. Hier zie je dus ook dat jou voeding het piekvermogen aangeeft (300), maar het is eigenlijk 170watt. Die SweeX laat jou 300watt zien, maar dan 500watt. Een goed merk laat Combined Power zien, dus die laat jou 170watt zien. maar dan 380oid. Een tagan 300/330 misschien 380 zal perfect op draaien, als je dat teveel vind moet je even je budget laten weten, misschien heeft iemand nog een alternative tip heeft.
Link naar reactie
k thx voor te uit leg ;) weet iemand een goed merk van voedingne bij alternate???? ik wil graaag daar mijn stuff halen is lekker dicht bij ;) edit: had niet goed geken ;) Tagan TG330-U01 330 Watt ik ga deze denk kopen heeft een combined van 220 volt is dat genoeg?(tagan staat bij alternate onder diversen :P)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...