Ga naar inhoud

Help...nu wordt ik 't echt beu; chipsetdrivers weer vergeten


Aanbevolen berichten

Ooit eerder postte ik hier een topic met daarin het probleem dat ik soms zomaar ineens merkte bij t opsterten, dat mijn beeld niet meer vooruit te branden was e.d. Ik meende dat hier één reactie op kwam, van Gerben, dat ik de chipsetdrivers eens opnieuw moest installeren. Mijn pc 'vergat' deze dus zomaar spontaan. Oke, zo gezegd zo gedaan, en ja hoor! -opgelost. Mijn beeld etc. werkte weer prima. Tijd lang niets vreemds opgemerkt ofzo, maar vanmorgen startte ik mijn pc op, en ja hoor :evil: weer geen chipsetdrivers!!! Ikke de nieuwe van internet gedowned, en nu draait het boelte weer, alleen ik wordt beetje moe van het feit dat mijn pc de chipset drivers soms gewoon spontaan negeert! hoe kan dit, ik wil echt van dit probleem af, want ook al gebeurt het eens in de zoveel dagen maar, ik wordt het beu!!!
Link naar reactie
[quote:3ff844983e="RPcom"]thnx voor het meedenken...maar ik heb de Nvidea drivers, de chipset drivers, etc. al veeeeele malen opnieuw geinstalleerd, maar ook dit mocht bij mij niet baten. jah, eventjes na het opnieuw installeren wel, maar na enige tijd, keert het probleem gewoon terug :( .[/quote:3ff844983e] Misschien kan je de zoek functie gebruiken. 'drivers + worden negeert' oid. Als dat niet lukt kan je het nog op http://gathering.tweakers.net/ proberen, de zoek functie dus, die is daar erg groot. Als laatste kan je de verkoper / Nvidea (weet niet wet beter is) bellen/mailen. Het zou helemaal mooi zijn als je er misschien nog garantie krijgt...
Link naar reactie
[quote:70711aee04="van"]Dit komt erg vreemd op mij over. Ik kan me niet voorstellen dat eenmaal geinstalleerde chipset drivers ineens verdwenen zouden zijn. Zelfs meen ik dat die niet eens te de-installeren zijn.[/quote:70711aee04] Ik vind het zelf niet minder vreemd, maar het opnieuw installeeren van de chipset drivers is wel de oplossing om alles weer terug goed te laten werken...Was het maar niet zo vreemd, dan had ik misschien een oplossing inmiddels :cry: ..
Link naar reactie
Ach, het komt wel vaker voor dat hardware opeens niet goed meer herkend door windows. Heel bekend zijn ook de situaties, waarin bijvoorbeeld een printer elke keer gezien wordt als nieuwe hardware, en de drivers opnieuw geinstalleerd worden. Kan zowel een hardware- als softwarematige oorzaak hebben, en is vaak zeer moeilijk op te lossen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...