Ga naar inhoud

Pc met goede voeding?


Aanbevolen berichten

dag, een PC. Mooi dingetje, alleen ik vraag me af als die voeding het wel trekt. > -------------------------------------------------- > > Produkt : AOpen QF50A > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 65,00 > > Produkt : Kingston DIMM 512 MB > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 75,00 > > Produkt : Maxtor DiamondMax Plus 9 (80 GB) > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 62,00 > > Produkt : Leadtek 6600GT TDH > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 209,00 > > Produkt : AMD Athlon 64 3000+ (2.0 GHz) > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 149,00 > > Produkt : Trust 514DX 5.1 sound expert optical > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 37,00 > > Produkt : Microsoft Internet Keyboard > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 22,00 > > Produkt : NEC ND-3500A > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 59,00 > > Produkt : Asus K8V SE Deluxe > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 99,00 > > Produkt : Sitecom Wireless Network PCI card > Aantal : 1 > Stukprijs : EUR 35,00 > -------------------------------------------------- het is een 300Watt voeding die al bij de Aopen behuizing zit. Denken jullie dat hij het trekt? Groetjes Roel
Link naar reactie
wordt erg krap misschien een Antec behuizing met bijbehorende topkwaliteit antec 380 watt overwegen? Zit je kwa vermogen wel goed, het is natuurlijk niet leuk als de zooi niet werkt omdat de voeding niet krachtig genoeg is. http://www.tweakers.net/pricewatch/75787 http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08138
Link naar reactie
Een Antec 350 watt trekt dit zeker, dat heb ik al getest. Of die AOpen 300 watt het trekt durf ik niet te zeggen. Ik heb zo mijn twijfels. Volgens mij is dat de zelfde voeding als mijn broertje had in zijn 2500+ met 9600se. En de 3,3 volt lijn vloog echt alle kanten op bij een beetje stressen. Het zal of net wel, of net niet gaan. Persoonlijk zou ik het risico niet nemen. Voor ongeveer het zelfde geld heb je ook een Antec kast met een goede Antec 350 watt voeding.
Link naar reactie
[quote:76d8ee0410="jellerbert"]hoe duur is een goede kast met een 350 watt voeding??[/quote:76d8ee0410] check eens de links die ik hierboven al eens heb gepost, is een link naar de tweakers pricewatch, waar je de actuele prijzen kunt checken van een product, met links en de prijs van alle shops die het artikel verkopen.
Link naar reactie
Die trust geluidskaart wilde ze zelf. Wilde hun nog een creative aansmeren maar dat woude ze niet :-? (computer is namelijk voor een kennis) Heb die pc bij alternate besteld en daar kun je binnen 7 dagen het product terugsturen, dus de beetje alles netjes en voorzichtig inbouwen zodat de kast +voeding nog kan worden teruggestuurd. :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...