Ga naar inhoud

computer start niet?????


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vreemd probleem met mijn computer. als ik mijn computer aanzet doet hij het gewoon. maar als ik hem opnieuw wil starten of ik geef hem een koude reset dan doet hij helemaal niets meer. op mijn beeldscherm krijg ik dan NO VIDEO INPUT als ik dan mijn kast openmaak en ik klik mijn geheugen even los en zet hem dan vervolgens weer terug dan start hij gewoon weer normaal op. ik heb al nieuw geheugen erin gezet en een ander moederbord erin gezet maar het probleem blijft. kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn. :cry:
Link naar reactie
Ik neem aan dat je warme reset bedoelt, met de resetknop? Probeer als dat kan een andere voeding. Dat lijkt me de meest logische oorzaak. Aangezien je al een ander mobo hebt geprobeerd zal de processor, koeler, en aansluitingen wel goed zijn. Kijk anders ook even naar een andere videokaart. En heel raar, misschien eens een ander toetsenbord. Je weet maar nooit. Probeer anders zo kaal mogelijk op te starten, dus alleen mem, vga en processor met koeler. En natuurlijk monitor en toetsenbord. Reset hem dan eens als je de melding krijgt dat hij niet kan opstarten. (boot faillure)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...