Ga naar inhoud

Spontane reboot na 'afsluiten'en 'afmelden'


Aanbevolen berichten

Ik weet niet helemaal zeker of dit de juiste plaats is voor dit onderwerp, maar ik gok het er eerst maar op. Ik heb een computer met Asus K8N mobo, een [url=http://www.in-win.com.tw/nl/in-win/product_info.php?products_id=93]In Win C720 behuizing + voeding[/url], een A64 3000+ s754 cpu. Hierop heb ik WindowsXP proffessional geinstalleerd, met in totaal 3 gebruikers, waarvan 1 de standaard administrator is. Het probleem dat zich voordoet is het volgende Als ik in Windows mijzelf afmeld, start de computer af en toe spontaan op nieuw op. Ook als ik afsluit, krijg ik soms een reboot. Ik dacht zelf aan een probleem tussen moederbord en voeding, dat de signalen van het mobo te lang of te kort zijn of iets dergelijks. Zou dit kunnen kloppen, en is hier ook wat aan te veranderen?
Link naar reactie
@ Compu Freak: de drivers zijn (uiteraard) goed geinstalleerd. verder is het systeem tijdens 6 uur stressen (met Prime 95??) volledig stabiel, en zelfs opvallend koel, met een graad of 43 (cpu) zonder casefans etc. @ jayday: Een hele goede suggestie :) . ik ben nu niet bij de pc, zodra ik er ben zal ik het proberen, en uitproberen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...