Ga naar inhoud

zalman 7000 cu geinstalleerd, cpu not installed


Aanbevolen berichten

Laat de koeler ook op volle toeren draaien en check cpu-fan beveiligingen, dat ie niet de pc afsluit, omdat de fan te traag draait ofzo. Check om het uit te sluiten misschien ook ff of de contacten in de socket goed zitten. Over het algemeen kan je dat al zien als je door de gaatjes kijkt. Maak je hem open, doe dat dan voorzichtig, een socket is niet makkelijk te vervangen. En heb je niet te veel of te weinig koelpasta gebruikt?
Link naar reactie
Voordat je de economie een financiele impuls gaat geven, zou ik even checken of je in je omgeving geen mensen hebt die wat handig zijn met computers. Het kan namelijk een heel eenvoudig probleem zijn, maar omdat wij hier de computer en je bios etc niet kunnen zien, kunnen we je niet helpen. Maar een handige goochemert ziet het misschien direct, dan ben je misschien voor een kop koffie klaar! ( De computerwinkel ziet het ook wel, tijdens hun onderzoek. Tsjakka, onderzoekskosten : 50 euro. Ik heb inderdaad slechte ervaringen met bepaalde computerwinkels (niet specifiek Vobis oid))
Link naar reactie
[quote:97a865d8ef="r.marijnissen"]tja ik heb die pc gewoon nodig en snel.[/quote:97a865d8ef]Dan was het nou niet echt een strakke actie om er aan te gaan sleutelen zonder de nodige kennis. Bijv echt in elke handleiding van een moederbord staat hoe je een cpu installeerd. Volgende keer dus eerst ff info zoeken :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...