Ga naar inhoud

Tevreden in deze tijd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
MSI KT4V AMD XP 3000+ 512 MB PC 2700 DDRam GF 4 MX 440 64 MB MAXTOR 120 GB 8 MB CACHE 7200 RPM MAXTOR 60 GB 2 MB CACHE 7200 RPM LEADTEK WINFAST TV 2000 + DVD PLEXTOR CD BRANDER 8 X 4 X 32 --------------------------------------------------------------- ASROCK K7VT4+ AMD XP 2000 + 256 MB PC 2700 DDRam ATI 9200 SE WD 120 GB 8 MB CACHE 7200 RMP 52 X CD SPELER Ben met alle twee wel tevreden. Het is niet het snelste meer, maar het doet wat het moet doen, en dat vind ik genoeg.
Link naar reactie
Dat is ook het probleem, daardoor weet ik hoe snel een X850XT PE in werkelijkheid is en hoe snel een SLI 6800GT A64 4000+ systeem is. Met die kennis in mijn achterhoofd moet ik vervolgens gamen op een A64 3700+ met een X800XT PE (wat op zich ook al een erg goed game systeem is). vergeleken met het eerder genoemde SLI systeem is dat dus een minder systeem en ik kan nu geen 1600x1200 AA4x AF8x meer spelen in alle games, met SLI kon dat wel. Ja ja.. ik weet het, ik ben erg...
Link naar reactie
heb boven een aldi pc staan die nog aardig meekomt in de prijscategorie, kostte toen 1189 euro P4 3.0Ghz Northwood (Sneller dan de preskut :P) 512MB DDR400 (Dual channel) (wordt nog een keer uitgebreidt) Radeon 9800XL (bijna pro) 160Gb Seagate 2mb IDE (beetje matig, maar hij werkt :P ) verder een hele bult features, zoals built in wlan 54mbit, firewire, tv kaart, video in/out, modem, netwerk 10/100, cardreader op frontpanel en ga maar door, aan aansluitingen geen gebrek 8) stond er destijds 2de mee in de 3dmark challenge, niet gek voor een Aldi brikkie :lol: 8) maar nu wordt zn ass gekicked door mn A64 systeem :P
Link naar reactie
[quote:dab2b514ab="Red Dragon"]Met die kennis in mijn achterhoofd moet ik vervolgens gamen op een A64 3700+ met een X800XT PE[/quote:dab2b514ab]We hebben het met je te doen hoor [img:dab2b514ab]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif[/img:dab2b514ab] Nee, maar ik snap het wel, want als je weet dat er sneller is, dan wordt dat weer langzaam. Vroeger was een Pentium2 ook erg snel, nu is hij erg langzaam. Als je dan weet dat je beter had/had kunnen hebben stoor je je natuurlijk mateloos aan die kleine framedrop die je eerst niet had. Over mijn systeem: 2600+ AXP T-bred-b 2×256 MB PC2700 MSI K7N2 Delta-L GeForce 5900XT die sowieso al op 450/750 loopt (standaard in mijn pc dus) 80 GB HDD. En, een prulvoeding, waar ik trots op ben. Hij trekt het nog allemaal prima, die Maxpower 350 Watt. Maar ik bne er erg tevreden over wat dit dingetje presteerd. Maar toch ben je op zoek naar 'het snellere'. Maar tegelijk zou een nieuw beeldscherm ook niet misstaan enzo, een 15" CRT is ook niet alles :P Maar aan de andere kant denk ik dan ook weer om andere mid-range en hoge tonen boxjes te maken, wat het geluid beter bij mijn sub aanvult, die ik weer had gekocht om die andere boxen aan te vullen. Naja, zo heb je nog wel heel veel leuke dingen die je kan kopen, maar je moet toch een keuze maken.
Link naar reactie
Tevreden? Mwoaah, ik ben 4 maand geleden begonnen met mn computer hobby en een budgetsysteem in elkaar te bouwen. Nu betrap ik mezelf erop dat ik steeds meer van die dure zooi erbij koop en blijft er van dat 'budget' weinig meer over.... Maar ach, zolang je niet achter snellere PC's zit en je dus niet weet wat je mist ben je er tevreden. En dat ik een slappe videokaart heb ?? Bout, ik speel nooit games eigenlijk (op rollercoaster tycoon3 na haha) Wanneer ik mijn hardwareplannen heb afgerond (binnenkort) zal ik ook eens beginnen met wat optische zooi want ik vind dat echt supervet. Maar, hardware gaat voor.
Link naar reactie
Ik denk dat ik zo'n 4 generaties heb overgeslagen met upgraden. Niet? Specs: P3 @ 450 MHz Jetway 7BXAN 320 MB SD-RAM (256+64) ATi 7000 64 MB (AGP1/2) Seagate 10GB Asus CRW 5224A NEC Floppy En een kast waar de voeding naast het mobo hangt, met een fan die de airflow van m'n koelblok van de CPU belemmerd. (die moet ik nog eens omdraaien). Te vreden? Niet echt. Windows 98 SE gaat wel, maar GTA2 op 800x600 is net te zwaar. Ga in de zomer maar op zoek naar een 2 GHz systeem. Iets van die Northwood's denk ik, als ze er nog zijn.
Link naar reactie
Huidig systeem: asus A7V266-e, Athlon xp 2400+ (thorton),512 Mb pc 2100 asus v8460 deluxe met zalman ZM80C-HP, WD 800JB 80GB, WD 1600JB 160 GB, NEC3500AG, pioneer 106S dvd, soundblaster audigy platinum, creative inspire 5300, mitsubishi diamond plus 92 19 Inch, Logitech mx500 Windows xp pro nl (zat eerst een xp1800+ palomino in, die zit nu in een shuttle van m'n zus; en een plextor 24x cd-brander, ligt nu in de kast) Ben er best tevreden over (ik ben niet zo veeleisend, gamen op 1024x768 zonder AF en AA, en DX9 spul is voor mij geen ramp) Deze wordt echter binnenkort gedegradeerd tot office bak (met 'n 19"tft, die CRT gaat mee naar m'n nieuwe game systeem) Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat dat nieuwe systeem wordt.
Link naar reactie
[quote:9f29b48657="Red Dragon"]Dat is ook het probleem, daardoor weet ik hoe snel een X850XT PE in werkelijkheid is en hoe snel een SLI 6800GT A64 4000+ systeem is. Met die kennis in mijn achterhoofd moet ik vervolgens gamen op een A64 3700+ met een X800XT PE (wat op zich ook al een erg goed game systeem is). vergeleken met het eerder genoemde SLI systeem is dat dus een minder systeem en ik kan nu geen 1600x1200 AA4x AF8x meer spelen in alle games, met SLI kon dat wel. Ja ja.. ik weet het, ik ben erg...[/quote:9f29b48657] Wat doe je dan op die low res ps2 van je ;) moet wel verschrikkelijk zijn om zulke belabberde graphics te zien ^_^
Link naar reactie
nee want dan kan meneer geen 1600x1200 met 8x AA en AF spelen :lol: stel je voor zeg, dat je geen uber kwaliteit hebt :-? damn ik krijg bijna medelijden met mezelf, dat ik slechts een 3000+ @ 2200 heb en een 9700pro :) (nofi) maargoed, hij is natuurlijk de man van de geilste graphics, het is z'n grote passie. Ik denk dat menig autoliefhebber het ook wel moeilijk krijgt als hij of zij een stapje terug moet doen kwa voertuig :wink:
Link naar reactie
[quote:fb4a6fa35e="evisu"]Ik dacht dat je met een 3700+ etc. al alles P E R F E C T kon spelen, en dus geen verschil zag met een nog betere CPU etc. maar dat heb ik dus mis :o[/quote:fb4a6fa35e] eheh, wacht maar,als je ooit de kans krijgt een FX55 te kopen :lol: Ik ben zeer tevreden met mijn pc, omdat ik het voor niet al te veel geld heb gekocht en het mn tweede zelfgebouwde pc is en hij echt - voor mij, RD - een prima game pc is - zie specs Nu is de hdd alleen stuk, maar binnenkort komt er een Maxtor 120Gb S-ata in, dus dat komt goed :) . Verder ben ik echt zeer blij met die videokaart, uitstekend ding!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...