Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:b19fc91e4d="tdw"][quote:b19fc91e4d="Vandread"]En nou je stelling onderbouwen.... Wil ik ook gaan doen... wat denk je dat mijn chiller doet? :lol: Alleen kost gruwelijk veel tijd en moeite :roll: en als ge niet oppast hardware ;)[/quote:b19fc91e4d]we hebben net onze vriezer aan het grofvuil meegegeven! :lol:[/quote:b19fc91e4d]Vriezer is ook meestal niet geschikt. Koelkast daarentegen wat meer, omdat die meer vermogen heeft (meer inhoudt meestal dan een vriezer).
Link naar reactie
over die koeling had m'n pap het ook al.. hij wil dan miss wel helpen met het bouwen.. Dus ik heb het nu over mijn profielwerkstuk, en als dat dan werkt krijgen jullie cker wel foto's Maar ff wat anders.. Ik wil met basxp in de kerstvakantie mijn wc in elkaar gaan zetten maar dan moet ik dan natuurlijk wel mijn spullen hebben dus dat ga ik dan aankomend weekend bestellen.. Iemand nog adviezen en wat kan ik nou het beste nemen want ik kreeg steeds verschillende adviezen van iedereen maar wat is nou het beste?? Ik wil natuurlijk dan wel graag m'n spullen hebben als hij hier is
Link naar reactie
mag max 200-250 euro uitgeven van mezelf, maar het moet eigelijk wel een beetje stil worden nu, want m'n kast maakt standaard al herrie (is ook nie gek hor) maar met een schakelaartje al m'n fans uit en dan hoor je als het goed is m'n kast nie meer en dan kan ik gelukkig ook nog een x met me pc aan zonder herrie slapen... maar is zo'n frigus blokje, hoe duur is die? en is die wel aan de bovenkant plexi want dat wil ik nu ook hebben.. [edit] ik heb alvast wat cpu blokken opgezocht graag jullie mening hierover... 1e: Cape KC42-X2 Pro - Socket 478 (schroefbevestiging) 2e: Alphacool NexXxoS XP Bold - Socket 478 (schroefbevestiging) 3e: Revoltec X-Freezer - schroefbevestiging Nog deze pomp: Eheim 1048 Dit rad: Black Ice Pro II - 1/4" Dit komt allemaal bij www.freezinghardware.net vandaan dus als je daar nog iets beters weet zeg het dan... Ik kon trouwens geen NB koelers vinden daar :S ik ben miss wel behoorlijk scheel maar ik zag ze echt niet [/edit]
Link naar reactie
<<<--------- Mijlpaal 400 posts :D Ik zou dan nu op dit uitkomen: Black Ice Pro II - 1/4" € 58,90 Revoltec X-Freezer - schroefbevestiging € 49,99 Eheim 1048 € 44,99 Coolplex 10 waterreservoir € 33,90 PUR slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (UV-sensitive groen) € 3,29 2x € 6,58 En dan zou het totaal (met rembourskosten) 207,36 euro worden
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...