Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Koelt redelijk, maar geen die hard oc gevalletje, wil je oc'en dan zou ik voor een geile thermalright met een delta fan erop gaan, voor die delta fan zet je een pot en je hebt een fan die en stil is en goed koelt. Zet hem voluit om je max oc te bepalen en zet hem zachter op een aangenaam geluidsniveau voor je 24/7 oc.
Link naar reactie
Het staat er achter, de AlCu is gemaakt van aluminium en wat koper, dus minder zwaar, de Cu is volledig van koper, dus veel zwaarder maar koelt ook beter. Of hij gaat passen kan ik niet met zekerheid zeggen, maar als je hem koopt, koop dan wel de 7000B ipv 7000A, scheelt niet veel, maar de B is net iets minder zwaar en schijnt net iets beter te koelen nog weer. Maar opzich maakt het niet heel veel uit. (ik heb hier de A)
Link naar reactie
Haha meteen een kast... De wereld is toch wel groter dan mycom? Of heb ik gemist dat je niet via internet kan bestellen (rembours is heel veilig ;)) kijk bij rond de 40 euro (komen nog verzendkosten bij ;)) http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/488//?Sortering=Prijs&Query=&Action=&Landfilter=Benelux En uitzoeken oftie past :P
Link naar reactie
[quote:de62e26488="Vandread"]Voor de geintereseerde in waterkoeling check dit topic op pro-cooling: http://forums.procooling.com/vbb/showthread.php?goto=lastpage&t=9263 echt mooie zelfgemaakte blokken zitten ertussen :o[/quote:de62e26488] Zeker nette blokken, en ik denk dat de meeste behoorlijk goed presteren zo te zien.
Link naar reactie
cker wel vette koelblokjes, ik ga me daar ook maar is inschrijven 8) heeft er trouwens nog iemand een link over een review: Doe het zelf waterkoelbllokjes maken? want ik denk dat het me toch anders gauw zo'n 30 euro scheelt en dat is natuurlijk wel mooi en Jochem.... Als jij een nieuwe cpucooler gaat bestellen wil ik miss ook wel gelijk mee bestellen (ik woon vlak bij je, in heemskerk) want dat scheelt verzendkosten :D
Link naar reactie
[quote:11c0673e5d="Vandread"]Haha meteen een kast... De wereld is toch wel groter dan mycom? Of heb ik gemist dat je niet via internet kan bestellen (rembours is heel veilig ;)) kijk bij rond de 40 euro (komen nog verzendkosten bij ;)) http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/488//?Sortering=Prijs&Query=&Action=&Landfilter=Benelux En uitzoeken oftie past :P[/quote:11c0673e5d]ja, als hij dan al in me kast past... dat is dus het probleem. die zalman past wel alleen me PSU zit in de weg dus pastie niet....
Link naar reactie
Uh, dat hoeft nou ook weer niet helemaal. Hij is wel prima zo en een flash intro hoeft helemaal niet. Ik aanbid je geïnteresseerdheid, maar dit hoefd nou ook weer niet. [size=9:c0d15a0b8a]wel zou ik het toll vinden als je dat plaatje kan halen waar je die bevrorencondenskaart ziet die eerst op viperlair dacht ik was maar is weggehaald.[/size:c0d15a0b8a]
Link naar reactie
[quote:43ab72d1ec="Interficior"][quote:43ab72d1ec="bradley"]kan je die JETFAN met een beetje modden ook als casefan gebruiken? ik vindt deze namelijk zeer mooi[/quote:43ab72d1ec]Je kan gewoon een Aero fan kopen, los. ALs je echt die Jet-casing wilt zul je inderdaad het hele blok moeten kopen en hem eraf schroeven.[/quote:43ab72d1ec] verkopen ze die jetfan niet zonder blok? hoe duur is zo´n aero fan, ik vindt deze trouwens niet zo mooi...
Link naar reactie
[quote:a39a73d884="bradley"][quote:a39a73d884="Interficior"][quote:a39a73d884="bradley"]kan je die JETFAN met een beetje modden ook als casefan gebruiken? ik vindt deze namelijk zeer mooi[/quote:a39a73d884]Je kan gewoon een Aero fan kopen, los. ALs je echt die Jet-casing wilt zul je inderdaad het hele blok moeten kopen en hem eraf schroeven.[/quote:a39a73d884] verkopen ze die jetfan niet zonder blok? hoe duur is zo´n aero fan, ik vindt deze trouwens niet zo mooi...[/quote:a39a73d884]Bij mijn buurwinkel was ie 12 euro. Ik weet niet hoe duur alles in spanje is hoor!
Link naar reactie
Ik heb nog even een andere vraag. Ik wil een nieuwe pc aanschaffen met een 939 socket. Nou heb ik als koeling voor m'n cpu 2 opties: of de Zalman 7000CU, of de Zalman 7700CU. Nou schijnt de 7700CU meer geluid te produceren, maar nou wil ik weten of dit ook echt zo is. En waarom staat op de site van Zalman dat de 7000CU wel op een 939 socket kan en op sommige verkoopsite's niet?
Link naar reactie
[quote:46ca1b4e36="Mr. Koentjuh"]En waarom staat op de site van Zalman dat de 7000CU wel op een 939 socket kan en op sommige verkoopsite's niet?[/quote:46ca1b4e36]Op sommige site staan mss nog de specs van de Zalman 7000Cu toen S939 nog niet bestond. Toen zaten er daarvoor natuurlijk geen schroefjes enzo bij :wink: .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...