Ga naar inhoud

Asus, MSI of Gigabyte SLI mobo?


Aanbevolen berichten

Zoals RD al zei, ik heb volgende week het DFI bord en zal dit uitvoerig testen. Ik kan het SLI gedeelte niet testen, maar tussen de verschillende SLI setups zit niet zoveel verschil als je de reviews bekijkt. Ik kan alleen stabiliteit/overklokbaarheid, van de Ultra testen. Mijn beeld over de moederborden is gebaseerd op verschillende topics op verschillende forums, zoals XtremeSystems, maar ook verschillende reviews. Misschien zou de TS zelf ook is kunnen gaan zoeken. Ik volg al een aantal weken de ontwikkelingen van deze moederborden, en DFI is in de bios inmiddels al zo ver dat de bandbreedte weer net zo snel is als op de nForce 3. Na al deze reviews en topics ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ik of een MSI, of een DFI wilde. Hoe ze bevallen blijft natuurlijk altijd afwachten :wink:
Link naar reactie
[quote:f761712f64="tdw"][quote:f761712f64="Red Dragon"]Conclussie is inderdaad veel te snel getrokken door TDW, Asus is een prima merk.[/quote:f761712f64]klopt ook wel, alleen ik lees overal dat ze niet tot nauwelijks kunnen overclocken[/quote:f761712f64] dat heeft er verder toch niks mee te maken of ze nou goed of niet zijn? :wink:
Link naar reactie
Het Asus bord wat ik had wou inderdaad voor geen meter overklokken, zie Pifast topic, ik haal daar met een 4000+ een erg slechte score. Maar ik heb dan ook geen andere biossen geprobeerd. voordeel van de Asus is de prijs, als je niet wilt overklokken is het een goeie keuze voor dat geld. Als je completer wilt dan de asus moet je voor een gigabyte of MSI gaan, beiden hebben nog meer features als de Asus. Als je wilt overklokken is de DFI een erg itteressante keuze.
Link naar reactie
[quote:11e586b529="sdh"][quote:11e586b529="tdw"][quote:11e586b529="Red Dragon"]Conclussie is inderdaad veel te snel getrokken door TDW, Asus is een prima merk.[/quote:11e586b529]klopt ook wel, alleen ik lees overal dat ze niet tot nauwelijks kunnen overclocken[/quote:11e586b529] dat heeft er verder toch niks mee te maken of ze nou goed of niet zijn? :wink:[/quote:11e586b529]wel als je er in geintereseerd bent... verder bied die van mij bar weinig opties
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...