Ga naar inhoud

upgraden


Aanbevolen berichten

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Tenminste dat is mijn ervaring met mijn 800 MHz waarbij alle onderdelen uit de zelfde tijd komen. Extra RAM heb je al. En nog meer kan een pietsje uitmaken maar heeel weinig. Hoe ik het lees lijkt het systeem zo compleet en de onderdelen in balans. En misschien kan je overklokken en dat soort fratsen, maar ikzelf doe daar niet graag aan. Ook die minimale snelheidwinst met een ander processortje (als dat mogelij zou zijn) is mij tot nu toe nooit het risico waard geweest. Misschien dat je kan uitzoeken of je een langzame harddisk hebt, of dat je het geheugen wat sneller kan zetten met een jumper of BIOS instelling.. Maar verder houdt het op denk ik. Ik zou het eerst in de software zoeken. Windows grondig opfrissen bijvoorbeeld. Succes.
Link naar reactie
XP op zo'n systeempje? :o Zozo.. (Nou.. Ja.. Ik denk dat sommige programma's daarna niet eens meer op te starten zijn. Maar goed ik spreek niet uit ervaring hoor.) Over OS gesproken. Laat je niet aansmeren ME te instaleren vanwege snelheid. Ik heb daar wel een goede ervaring mee en heb zelfs het idee dat t iéts sneller gaat, maar het zoeken van drivers en instabiliteit zal het niet waard zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...