Ga naar inhoud

HDD van 30GB/80GB


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een keer een harde schijf gekocht van 80GB, ik had hem in een oude pc gedaan, en windowsXP geinstalleerd harde schijf telde toen voor 30GB, omdat het moederbord niet meer ondersteunde. Ik heb nu dus die harde schijf in me nieuwe pc gedaan, en dus telt die nog steeds voor 30gb, terwijl me moederbord wel wat meer ondersteunt...iemand een id hoe het weer 80gb word? alvast bedankt Sander
Link naar reactie
[quote:a3b46a0eb9="Comp-Freak"]Welke grootte geeft de bios aan? Soms kan je nl instellen met de jumpers op de schijf dat ie zich als kleine schijf voordoet bv van 30 GB om zo ook met oudere mobo's te werken.[/quote:a3b46a0eb9] Was dat niet heel veel eerder zo? dat soort praktijken speelde rond 2 GB periode volgens mij ( omdat toen 504 MB ofzo een bepaalde grens was.
Link naar reactie
[quote:227e2ccfac="Sander3000"]Bedankt..iemand weet toevallig ook hoe ik 2 partities samenvoeg maar [b:227e2ccfac]geen gegevens verlies[/b:227e2ccfac]..met partitionmagic lutk het niet dan krijg ik een fout :([/quote:227e2ccfac]Daar zou ik niet op rekenen. Je zult de eerste niet zijn die erop vertrouwt en toch zijn data kwijt raakt. Maak dus eerst een backup. Overigens handig dat je vertelt welke fout. Maar dat terzijde.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...