Ga naar inhoud

Op HCC S939 Athlon64 3200+ Winchester Core verkrijgbaar ?


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd of de beruchte Winchester Core S939 Athlon64 3000+/3200+ nu al te verkrijgen is en dan zeker op de HCC ? Want tot nu toe hoor ik enkel maar de voordelen erover maar volgens mij heeft nog geen enkele (web)winkel deze chips in voorraad. Wie weet of heeft ooit zo'n ding fysiek in handen gehad, want al dat gespeculeer erover zorgt er nog niet voor dat ik die chips in handen heb.
Link naar reactie
omdat de core gemaakt is op 0,9 micron. het wordt al genoemd als het OC beest van S939. ik zoek er ook naar, echter in NL is ie gewoon nog niet. zou daarnaast ook gewoon nog even wachten, prijzen van AMD CPU's worden deze week ook verlaagd, dus gewoon nog even geduld. daarnaast is de HCC echt niet de plek om nieuw spul te scoren.. tegenwoordig is het helemaal niet interessant meer wat daar wordt aangeboden (qua prijs en nieuwigheid iig) zou als ik jou was gewoon nog een paar weekjes wachten, of anders als je echt geen geduld hebt bestellen bij www.alternate.de . Daar heb ik hem gevonden, maar ik wacht nog wel een weekje of wat, eerst ff wat goedkoper nog ( wil de 3500, maar is eigenlijk nog wel wat te duur)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...