Ga naar inhoud

Welk geheugen?


Aanbevolen berichten

Ik heb een MSI MS-6399 moederbord. Er zit nu 256 Mb SDRAM geheugen in. Dit wil ik graag uitbreiden, maar ik kan nergens terugvinden wat goed en snel geheugen is wat op dit moederbord kan. Kan iemand mij hier helpen? Wat is dus snel(ler) geheugen, wat op dit moederbord past. Ik heb nu PC133U-333 geheugen (Dit staat op de geheugen strip, zegt mij niets!) :o :o HELP!!!??!? Superdude
Link naar reactie
Inderdaad even goed uitzoeken. Oudere moederborden hebben vaak een beperking van 128 of 256 per slot. Verder kun je nog met single/double sided te maken krijgen. Hou er verder rekening mee, dat dit sowieso een verouderde computer is. En dat je aan geheugen al snel meer uitgeeft, dat de computer waard is.
Link naar reactie
Als je windows XP draait scheelt het wel. Verder zal het in games ook wel wat uitmaken. Alleen denk ik niet dat je dat bij deze pc heel veel zal merken omdat ie voor games waarschijnlijk gewoon te traag is. Tijdens gewoon desktop gebruik zal je wel enige verbetering merken. Wat voor processor zit er in?
Link naar reactie
Deze pc heb ik ook. Zonder probleem 2 x 512 mb 133 mhz geplaatst. 1x 512 (onbekend merk) met de 256mb Samsung werkte ook. In deze pc is al veel geheugen uitgeprobeerd, alle groottes van 128 tot 512 mb( wel altijd 133 mhz), ik heb nog niet meegemaakt dat er een reepje niet werkte. Ook niet in combinaties. Succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...