Ga naar inhoud

HCC Dagen 2004 (Part 2)


Aanbevolen berichten

[quote:d7565ec10c="cambuur"]Ik ben in het bezit gekomen via via aan toegangskaarten voor de HCC dagen uit het maandblad computertotaal. maar mijn vraag is nu ik heb er het pasje niet bij, maar op de kaartjes staat niets over het feit dat je het pasje nodig hebt. weet iemand hier iets meer over????[/quote:d7565ec10c][quote:d7565ec10c="Alexander Online"] de duidelijkheid: je hebt je lidmaatschapskaart *niet* nodig bij de ingang (Met dank aan General X voor de bevestiging) [/quote:d7565ec10c] Dit staat in de start post, ik heb HCC gemaild en die hebben mij terug gemaild dat je [b:d7565ec10c]geen[/b:d7565ec10c] HCC pas nodig had. [size=18:d7565ec10c][color=red:d7565ec10c]Nog 8 dagen...[/color:d7565ec10c][/size:d7565ec10c]
Link naar reactie
  • Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:dfc548612c="Nelson Lau"]Ik wil graag een Shuttle Barebone SN95G5 willen kopen, maar weten jullie medeforummers of de Athlon64 3200+ S-939 te koop zal zijn op de HCC ? Naar het schijnt moet deze nog op de markt komen (90 nm, Winchester Core).[/quote:dfc548612c]Waarschijnlijk wel, maar niet voor een goede prijs als hij zo nieuw is. En waarschijnlijk zal je goed moeten zoeken. Dat is dan ook het nadeel van de HCC, je weet nooit wat er niet of juist wel is. [size=18:dfc548612c][color=red:dfc548612c]Nog 1 week...[/color:dfc548612c][/size:dfc548612c] Ut komt echt dichtbij zeg :lol:
Link naar reactie
[quote:ed65dafbed="Cable guy"]Zou er ook een prijzen vergelijkings pagina zijn met de beursprijzen van de stands die er komen? Ik heb gehoord dat zoiets op de hccnet site zou komen te staan, al heb ik het nog niet gevonden.[/quote:ed65dafbed]Zoiets kan ik me ook nog herinneren. Maar was dat niet op tweakers? Maar daar is ook niks, eigelijk wel logisch, de beurs is nog niet begonne :wink:
Link naar reactie
[quote:8fcb545d6e="Alexander Online"]vorig jaar op http://www.tweakers.net/hccpricewatch , ik weet niet of deze weer bijgewerktis of wordt[/quote:8fcb545d6e][quote:8fcb545d6e]De Tweakers.net HCC Pricewatch is een overzicht van de laagste prijzen op de HCC Dagen 2003.[/quote:8fcb545d6e]Niet dus, maar komt denk ik pas vrijdag ofzo, ik neem aan dat ze er wel mee verder gaan. Hoop ik dan, kan ik meteen kijke waar ik moet zijn :lol:
Link naar reactie
Vorig jaar heb ik zelf een lijsje gemaakt voor de spullen die ik ging halen voor mn nwe pc, maar dan bij de vaste winkels zoals alternate om er zeker van te zijn dat ik niet meer kwijt was :P Nu heb ik daar niet echt zin in dus ik vraag het ff hoe het er mee zat :lol: maar die lijst komt er waarschijnlij wel?
Link naar reactie
Staar je niet blind op die lijst (als die er komt), want het zal echt nooit 100% up-to-date zijn of alle spullen bevatten (zou wel leuk/lui zijn). // Nog 5 nachtjes slapen ;) // -- Castricum -> Utrecht lang ? De NS-reisplanner zegt dat het maar 1:09 uur is. En dan te bedenken dat ik vroeger 1:40 uur ervoor over had. Overlevingstips voor de reis ? - slapen / uitrusten - een boek lezen - wandel-route voor de beurs plannen (welke stands wil je gezien hebben) - wat extra knabbeltjes voor onderweg meenemen (makkelijk tegenwoordig) - vetrouw nooit op de NS wat betreft goedkoop eten of op tijd rijden - verzeker je ervan dat er geen omleidingen/werkzaamheden zijn (alhoewel dat in het algemeen perfect geregeld is ... ) En op de reis terug natuurlijk je folders & handleidingen doorbladeren. Alhoewel dat in de drukte meestal wat lastiger is.
Link naar reactie
[quote:91d34a75d6="JaFO"]Staar je niet blind op die lijst (als die er komt), want het zal echt nooit 100% up-to-date zijn of alle spullen bevatten (zou wel leuk/lui zijn).[/quote:91d34a75d6] Ze zij er iig mee begonne, de lijst is leeg gemaakt: -> http://www.tweakers.net/hccpricewatch [quote:91d34a75d6="JaFO"]// Nog 5 nachtjes slapen ;)[/quote:91d34a75d6] [size=18:91d34a75d6][color=red:91d34a75d6]Nog 6 dagen...[/color:91d34a75d6][/size:91d34a75d6] wat 6 nachtjes is als je op zaterdag gaat... Dus JaFo jij komt op vrijdag? Weten we dat ook weer :lol:
Link naar reactie
[quote:f38c618ca4="JaFO"]Staar je niet blind op die lijst (als die er komt), want het zal echt nooit 100% up-to-date zijn of alle spullen bevatten (zou wel leuk/lui zijn). // Nog 5 nachtjes slapen ;) // -- Castricum -> Utrecht lang ? De NS-reisplanner zegt dat het maar 1:09 uur is. En dan te bedenken dat ik vroeger 1:40 uur ervoor over had. Overlevingstips voor de reis ? - slapen / uitrusten - een boek lezen - wandel-route voor de beurs plannen (welke stands wil je gezien hebben) - wat extra knabbeltjes voor onderweg meenemen (makkelijk tegenwoordig) - vetrouw nooit op de NS wat betreft goedkoop eten of op tijd rijden - verzeker je ervan dat er geen omleidingen/werkzaamheden zijn (alhoewel dat in het algemeen perfect geregeld is ... ) En op de reis terug natuurlijk je folders & handleidingen doorbladeren. Alhoewel dat in de drukte meestal wat lastiger is.[/quote:f38c618ca4]weet je waar NS voor staat?? nergens service, en daarbij is uit onderzoek gebleken: Treinen rijden niet op tijd maar op rails.
Link naar reactie
[quote:3cd461e388="ruco"]zaten die kaartjes in het blad of los er bij want ik kan ze niet in de computertotaal vinden :oops: en ik ben bang dat ik ze per ongeluk weg gegooid heb :evil:[/quote:3cd461e388]Zaten tussen de al die zooi folders, en ze leken er ook nogal op. Dus ga maar eens bij het oud-paier zoeken. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...