Ga naar inhoud

PCMark Challenge [Part 1]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Wat een poepservice hebben ze bij futuremark zeg... PCMark 2002 in 'nu al' uit hun service en hebben de FAQ er niet eens op laten staan :-?... Wat heb je eigelijk allemaal gedaan met die hardeschijf he... Ook al geprobeerd na de uninstallatie de register keys te verwijderen uit het register? t'is maar een gokje, maar ieder gokje kan helpen :wink:
Link naar reactie
[quote:fd5b599054="carlobernardini"]hehe zou wel lache zijn he een jaar lange challenge.. wie o wie wint??? Euhm, red dragon, zeer zelden heb ik van jou zo'n slechte score gezien, doe er even wat aan :P Daar heb je toch zo'n Athlon 64 etc. voor 8)[/quote:fd5b599054] Tja, sorry, ben te druk voor het overklokken, ik heb inmiddels al wel 1gb PC4400/DDR550 G.Skill geheugen erin gehangen, maar moet een schone install doen en daar heb ik het even te druk voor op dit moment. Begin December heb ik het weer wat rustiger, sorry.
Link naar reactie
Heb eindelijk mijn mem kunnen slijten en zal dan ook voor gskill mem gaan, Ik hoop er ongeveer 290*9 mee te kunnen draaien, en misschien lukt 325*8 ook wel, het bordje draaide 335 stabiel dus dat zou van het mem afhangen. Ik probeer wel wat, zit er alleen een beetje over te tobben hoeveel volt ik door het geheugen durf te jagen, 3,1 a 3,2 zou dat nog te doen zijn op de tccd? Tis immers geen winbond...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...