Ga naar inhoud

overzicht codes voor stekkertjes moederbord???


Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn fan op de cpu geklikt en ben bezig met het aansluiten van de kast op het mobo. Het probleem is echter dat vaak in het mobo boekje iets anders staat dan op de stekkertjes van mij kast. Het grootste probleem is de systempanalconnector Hier moet je deze dingen op aansluiten: Pled+ Pled- PwrdBtn# Gnd niks Hdled+ Hdled- GND reset# Dummy Nu staat op de stekkers van mij kast H.D.D. led (rood-wit) Sleep SW (oranje-wit) Power SW (oranje-wit) Reset SW (blauw-wit) Moet ik bij reset dan het stekkertje er zo op drukken dat de wittedraad op de GND zit??? En HDD led is wit met rood welke is dan HDD- :-?
Link naar reactie
[quote:f7238d7652="sdk"]Ik heb net mijn fan op de cpu geklikt en ben bezig met het aansluiten van de kast op het mobo. Het probleem is echter dat vaak in het mobo boekje iets anders staat dan op de stekkertjes van mij kast. Het grootste probleem is de systempanalconnector Hier moet je deze dingen op aansluiten: Pled+ Pled- PwrdBtn# Gnd niks Hdled+ Hdled- GND reset# Dummy Nu staat op de stekkers van mij kast H.D.D. led (rood-wit) Sleep SW (oranje-wit) Power SW (oranje-wit) Reset SW (blauw-wit) Moet ik bij reset dan het stekkertje er zo op drukken dat de wittedraad op de GND zit??? En HDD led is wit met rood welke is dan HDD- :-?[/quote:f7238d7652] De witten van de HDD led is de -. BIj mij had ik voor de GND 2 zwarte draden, maar als jij die niet hebt, zul je daar de 2 overgebleven witte voor moeten gebruiken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...