Ga naar inhoud

Aopen H600B kast, Hd eruit truukje


Aanbevolen berichten

Ik probeer mijn 2 (oude) hardeschijven te verplaatsen naar het HD hokje onderin de kast. Er zitten echter schroefjes aan 2 kanten. Dacht eerst dat misschien eerst hd's zijn ingebouwt en toen de rest, maar aan de stalen plaat (waarop de mobo zit) is te zien dan deze vanuit de fabriek vastzit en de pc is een custom pc dus er is iets waardoor je bij de andere kant kunt. Nu had het onderste hokje ook een soort truukje, 2 schroeven los en dan je ventilator aan de voorkant losschroeven, dan kun je hem kantelen en vervolgens uit zijn slotje halen, hd's erinzetten en weer terugklikken+schroeven. Het deel Floppy + 2xHDD lijkt ook een soort blokje te zijn, er zat 1 schroefje dit hebik losgedaarid. Vervolgens zit er een soort metalen lepeltje dit kun je indrukken. Krijg het echter met geenmogelijkheid los. Heb de floppy al verwijderd aangezien deze door de kast heen steekt nog steeds gaat het blok nietlos. (kon erbij door schroevendraaier scheef tehouden door een sleuf). Wie weet hoe dat geval losgaat??? [img:322856ae6c]http://english.aopen.com.tw/products/images/housing/products/h600%20series01.jpg[/img:322856ae6c]
Link naar reactie
Die kast komt me bekend voor. Mn vader heeft m nl ook. Toen ik zijn dooie harde schijf eruit moest halen, moest ik d8 ik alleen 1 schroefje losdraaien (misschien een 2e van dat bracket aan de front, maar ik dacht van niet). Dat draait de bracket naar voren en kun de bracket eruit pakket. Volgens mij had ik toen niet dat lepeltje ingedrukt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...