Ga naar inhoud

Systeem crashed wanneer 2400+ Sempron op normale snelheid.


Aanbevolen berichten

Me computer crashed telkens als ik de Sempron op 1667 Mhz zet (dat is de normale snelheid). Op 1333 Mhz is het systeem wel stabiel. Wat ik heb geprobeerd: -bios updaten -vcore verhogen (zelfs op 1.70v, geeft geen verschil) -geheugen testen en op verschillende snelheden laten draaien -geheugen opnieuw ingedaan en van banken verwisselen -temperaturen zijn prima -Voeding lijkt ook okee te zijn, 12v=11,90, 5V=5,05 en 3V=2,98. Hij crashed dus, soms reboot ie en soms hangt ie gewoon, en gaat de monitor stanby, of er komen allemaal blokken in het beeld. Nu lijkt mij een kapot geheugen nog steeds het aannemelijkst, sinds het een no_name is :wink: Maar iemand nog suggestie's wat ik uit kan proberen? Moet ik natuurlijk wel specs geven AMD Sempron 2400+ ASUS KT600 mobo. 256 ddr400 ATI R9550 Q-TEC 350W
Link naar reactie
je voeding is zeer zwak , ik heb er ook zo een gehad een 400 w van het zelfde merk harde schuif deed toen raar en de computer starte vanzelf opnieuw op ik heb nu een targan 380 watt en ineens geen problemen meer . dus ga niet voor goed koop (q-tec) maar koop meteen iets goeds, is het geld meer dan waard
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...