Ga naar inhoud

Mijn Sony Vaio FR215S Kan ik niet uitzetten?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zit met een probleem die ik zelf niet kan oplossen. Als ik mijn Laptop met Windows XP afsluit dan doet die dit ook netjes maar als die dan helemaal is afgesloten en hij komt weer bij de bios dan start die auto weer door. Ik kan de laptop wel uitzetten maar dan via de bios en dan shutdown. Wie heet hier een oplossing voor zo dat ik de laptop weer normal kan afsluiten? Ik dacht dat het in de bios zat maar naar updaten hier van had ik het probleem nog! Gegevens Laptop: Sony Vaio FR215S P4 2.6 GHZ 512 MB Ram Windows XP Met SP2 Alle Windows XP updates geinstalleerd. Dit probleem had ik ook al voor het installeren van Windows XP Service Pack 2! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem!!! Alvast hartelijk dank voor u medewerking. Groeten, Vjenne-boy
Link naar reactie
[quote:0e7e0b87cb="Frison"]Zet de [b:0e7e0b87cb]automatische herstart [/b:0e7e0b87cb]bij fouten eens uit. Waarschijnlijk sluit je laptop af met een fout en wordt daardoor direct weer opgestart.[/quote:0e7e0b87cb] Hoi, Bedankt voor je reactie! Hij herstart pas als die bij de bios komt, dus op het moment dat die normaal uitmoet schakelen dan start die weer op! Hoe doe ik dat dan auto opstart uitschakelen? Groeten en alvast bedankt voor je hulp, Ippie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...