Ga naar inhoud

ja of nee (spanningswaarde)


Aanbevolen berichten

[quote:a7b1ef05e7="bradley"]Valores de voltaje Núcleo CPU 1.65 V +3.3 V 3.20 V +5 V 5.19 V +12 V 12.10 V Puesta en espera +5 V 5.04 V Batería VBAT 2.99 V DIMM 2.69 V AGP 1.57 V Zijn dit normale spanings waardem, of ben ik ook toe aan een nieuwe voeding. 300 w[/quote:a7b1ef05e7]Ziet er niet (te) slecht uit, Het kan natuurlijk beter... Maar heb je last van instabiliteit of niet?
Link naar reactie
[quote:fe28ada78a="bradley"]Niet echt, maar voor mijn nieuwe kast wil ik alles perfeckt in orde hebben. Waar het ook om draai is, Ventiladores Procesador 4219 RPM Chasis 5444 RPM Zijn deze rotaties normaal, gaat dit ook naar boven met een andere voeding? Of ligt dit gewoon aan de coolers[/quote:fe28ada78a]Wow :o Heb je Delta's ofzo... In ieder geval gaan ze niet harder draaien, tenzij je PSU wel een erg grote inzinking heeft in je 12V, maar dat is niet het geval.
Link naar reactie
Als je nog sneller dan 5000rpm wilt moet je eens naar straalmotoren gaan kijken... :roll: :roll: Meteen ook lekker aantal cfm en meteen weer goede vrienden met de buren :roll: :lol: Een normale fan draait zo;n 2000-3000 rpm, een 40x40mm fan vaak wel rond de 4-5 duizens. Maar hoe meer rpm hoe meer geluid... En als je niet DH OC't heb je er niets aan (en een DH gaat voor WC...)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...