Ga naar inhoud

garantie


Aanbevolen berichten

[quote:c03b6d0bde="Obi-wan-kenobi"]Inderdaad, als consument is de winkelier in eerste instantie je aanspreekpunt voor garantiegevallen.[/quote:c03b6d0bde] helaas geeft de winkel geen garantie. ze zeggen dat we bij intel moeten zijn , maar dat nummer klopt niet. (geven geen garantie omdat een pentium IV [b:c03b6d0bde]nooit[/b:c03b6d0bde] kapot gaat,)
Link naar reactie
[quote:5cfde5a740="rebecca"][quote:5cfde5a740="Obi-wan-kenobi"]Inderdaad, als consument is de winkelier in eerste instantie je aanspreekpunt voor garantiegevallen.[/quote:5cfde5a740] helaas geeft de winkel geen garantie. ze zeggen dat we bij intel moeten zijn , maar dat nummer klopt niet. (geven geen garantie omdat een pentium IV [b:5cfde5a740]nooit[/b:5cfde5a740] kapot gaat,)[/quote:5cfde5a740] welke winkel is dat? ( internetsite oid?) heb je de processor zelf geplaatst, of hebben zij dat voor je gedaan? vaak wordt er geen garantie gegeven als je de CPU zelf plaatst. zij zijn de verkoper van het artikel, en die zijn wettelijk aansprakelijk voor de afhandeling van de garantie. jij als consument hoeft niks direct met de producent te regelen, dit is de verplichting die de verkopende instantie heeft. dus wat ze je vertellen is onzin.
Link naar reactie
Mwoa, 1 gebruikerservaring, maar die is allesbehalve positief: http://www.tweakers.net/shopsurvey/3570 Ik zou gewoon met een paar brede vrienden (liefst na een spelletje honkbal :lol: ) erheen gaan en die gasten even uitleggen dat je als consument altijd recht hebt op 1 jaar winkelgarantie. Over dat overklokken: laten zij maar met het bewijs komen dat ie overklokt is, dat valt nl. niet af te lezen van een losse processor. 8)
Link naar reactie
De processor is dan zeker door oververhitting dood gegaan?? Als dat zo is zal de verkoper waarschijnlijk lekker makkelijk zeggen: vast overgeklokt (dan gaat de temp ook omhoog). Ik weet niet of er bij de garantie ook fouten door slecht geplaatste koeling hoort. Je zou in ieder geval kunnen vragen waarop hij baseert dat hij overgeklokt is en duidelijk zeggen dat jullie dat niet hebben gedaan.
Link naar reactie
[quote:ae3bca8769="Computerfreakje"] Btw wie zegt dat het overklokken was? Je kan toch ook per ongelijk een te hoger FSB hebben gepakt? Terwijl je het zelf niet wist? [/quote:ae3bca8769] Welke processor is het eigenlijk precies, hoeveel FSB (zie FAQ voor de lijst)? Het is wel zo dat je een Celeron in de BIOS i.p.v. op 400FSB zo op 533FSB zet. Hebbie meteen 33% overclock te pakken. Maar daar wordt zo'n processor ook niet echt warm van.
Link naar reactie
[quote:4fcb0ac9a7="Obi-wan-kenobi"]Mwoa, 1 gebruikerservaring, maar die is allesbehalve positief: http://www.tweakers.net/shopsurvey/3570 Ik zou gewoon met een paar brede vrienden (liefst na een spelletje honkbal :lol: ) erheen gaan en die gasten even uitleggen dat je als consument altijd recht hebt op 1 jaar winkelgarantie. Over dat overklokken: laten zij maar met het bewijs komen dat ie overklokt is, dat valt nl. niet af te lezen van een losse processor. 8)[/quote:4fcb0ac9a7] Hier sluit ik me bij aan. Intel heeft voor zover ik weet alleen contact met bedrijven. Maar je staat volledig in je recht als je garantie eist van de winkelier. Weigeren ze dan kun je naar de consumentenbond stappen.
Link naar reactie
[quote:dd6dfb70ff="rebecca"]oja ook dat nog! de bon staat niet op [b:dd6dfb70ff]onze naam[/b:dd6dfb70ff] maar van een klant die toen voor ons stond[/quote:dd6dfb70ff] factuur is factuur zolang jij kan aantonen dat dat daar is gekocht dan heb je garantie op een kassabonnetje staat toch ook geen naam ??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...