Ga naar inhoud

Electrolux EWF14070W


René-6

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 2 weken later...
mommers23 Geplaatst op: 26-09-2015 16:26 Topic wijzigen Onze electrolux ewf14070w wasmachine doet niets meer. Wil geen water pakken of cetrifugeren of het programma starten .normaal hoor je 1 tikje als het programma wil starten nu dus niet. Als ik op start druk begint hij rood te knipperen. Ik heb de koolborstels gecontroleerd deze zijn nog 2 centimeter. en heb ik de aan en afvoer gecontroleerd deze zijn niet verstopt. Ik heb de code bekeken deze geeft 6x rood en 6x groen waar staat deze code voor of weet iemand wat het zou kunnen zijn. BVD Camiel We Bvd Camiel
Link naar reactie
Knippert 5x rood en 4x groen,kan iemand mijn vertellen waar het aan kan liggen. Bij Programma 30 mini loopt hij goed door. Bij hoofdwas stopt hij bij het spoelen,toert één keer op en dan na 5 min weer één keer. Als je spoelen,afpompen of centrifugeren apart kies, doet hij het wel. Bedankt
Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 3 maanden later...
Heeft inderdaad geen nood ontgrendeling. Touwtjes truuk: zou moeten werken maar alleen als de grendel niet mechanisch is blijven plakken. Je kunt ook het bovenblad er afpakken en dan met je hand tussen kuip en front door gaan. Druk de pen weg en kijk of hij nu open wil. Een klap met de vlakke hand op de deurrand wil ook wel eens helpen.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Electrolux EWF14070W ......type:HP954651. Deze geeft foutcode 15x rood en 2x groen? (helaas nergens iets daarover te vinden.) Hij begint met afpompen en dat blijft hij doen. Filter los en schoon gemaakt deze zat flink dicht met sokje, haar en vuil. Helaas dat mag niet helpen, en nu? Waar kan ik het beste als eerst mee beginnen?
Link naar reactie
Staat voor foutcode EF2: extreem veel schuim gedetecteerd. Is dat ook zo? Ik denk dat het slangetje ban de nivo regelaar de oorzaak is. Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar. Trek het slangetje er af en blaas het slangetje goed door, zet slangetje terug en probeer hem dan nog eens.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Goedemorgen, Betreft Electrolux EWF14070W eco valve Gister op 95 gedraaid sinds lange tijd. Bij thuiskomst knipperde de startknop rood en wasverzachter nog in bakje. Was was kletsnat dus laten pompen en centrifugeren. Dat werkte goed. Als ik nu nieuw programma start pakt de machine geen water. Foutkode 1x rood 1x groen. Wat betekent dit? Mvg Claudia
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Als de teller op 1 minuut blijft staan is misschien het programma onderbroken geweest en de deur geopend om iets toe te voegen. Ik heb dit probleem opgelost door de machine aan te zetten, programma te kiezen en als laatste de deur dicht te doen. Probleem was hiermee opgelost.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...