Ga naar inhoud

shit, mijn procecor dacht ik....


Aanbevolen berichten

Vandaag komt mijn moeder en zegt: de pc start niet meer op na het instalaleren van het internet (ze heeft hem ook op verkeerde wijze geinstraleerd (eerst de kabel dan de instalatie)). Ik dus die pc omhoog halen... wat doet hij en wat doet hij niet : als ik stroom op de pc zet (dus gewoon met de kabel zonder het knopje ingedrukt te hebben) blijkt hij 3 sec op te starten, daarna valt hij uit. Als ik heb dan aan druk blijkt hij op te starten (zie ik aan het rode lampje voorin) ,maar het scherm gaat echter niet aan en hij geeft een paar sec een pieptoon. Dit pieptoon dan ongeveer 10 tot 15 sec na het indruken van de knop. De pc heeft 3 ventilators - de voeding - 2 van de procecor (kleintjes 3cm geloof ik) het punt is dat 1 van de procecor ventilators een tijdje stil heeft gestaan vanwegen ouderdom of tewijnig olie ofzo... Ik dus denken, shit dat is de procecor. Toen gebeurde dat gepiep (wat hij echter voor dat ik die ventilator liet draaien niet deed) dit is "haar" pc :roll: WINDOWS 98 - AMD Athlon 600 mhz (6x100) - 384 gehuegen ram (1X 128 + 1X 256) - 8212 mb hard disk - floppy cd-rom - intyernet via USB - printer - scanner pleas reageer snel want me moeder is al weer snel de computerboer in :evil: Ik hoop dat ik duidelijk...... :wink:
Link naar reactie
[quote:9933147434="jayday"]Waarom kaap je dit topic kanertw? :evil: Nu moet ik op 2 dingen tegelijk antw. geven.. :-? Open zelf ff een nieuw topic en kijk een van de mods f lief aan en vraag ze of jou deel in dit topic ff moven.. Thnz :wink:[/quote:9933147434] IDD :evil: topics openen is gratis :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...