Ga naar inhoud

MDT 512MB PC3200 geheugen + ASUS Mobo


Aanbevolen berichten

[quote:c410803409="josjansen"]Wat heb ik nou aan zo'n antwoord???[/quote:c410803409] Het is een suggestie.... je zou het ook eens kunnen proberen :-? Als jij een auto hebt ga je toch ook niet eerst vragen op een forum of uitlaat *8sd7f* wel op je auto past? nee dan bel je een garage... edit: En als je mij kinderachtig vindt waarom quote je jezelf dan na een kwartier en verander je je post nadat ik heb gepost? [size=9:c410803409]*nb: ik was mijn post al aan het editen terwijl de volgend post kwam*[/size:c410803409]
Link naar reactie
Dus jij gaat bepalen dat ik dat niet mag zeggen? Want dan ben je eigenlijk een beetje hypocriet bezig :o :roll: ohja kijk eens onderaan hier: http://www.mdt-usa.com/pages/1/index.htm ;) Afijn als je dit doet: http://www.google.nl/search?q=a7n8x+mdt&hl=nl&lr=&start=0&sa=N Enje leest de (voornamelijk duitse) verhaaltjes over de combinatie valt er te lezen dat het over het algemeen blijkbaar wel werkt Veel plezier dus ermee ;)
Link naar reactie
Jij mag zeggen wat jij wil, maar doe dat dan op een volwassen manier en maak niet van die kinderachtige opmerkingen, je doet dat bij meerdere mensen kijk maar eens vier (rooky xp) berichten naar beneden, dat slaat toch nergens op. Maar in ieder geval bedankt voor deze snelkoppeling van google daar heb ik wat aan.
Link naar reactie
Vandread gaf alleen maar een suggestie aan omdat je anders net iemand moet tegen komen die het zo heeft werken, obi-wan-kenobi in dit geval. Aangezien jouw pcboer dat bordje verkoopt (en er dus ervaring) mee heeft kan je het beter daar vragen.. Je kwam er alleen een beetje laat mee dat ze dat niet konden garanderen.. :roll: Maargoed het gaat dus wss werken, daar gaat het om..
Link naar reactie
Om te garanderen dat die combinatie werkt zou je iemand moeten vinden met hetzelfde moederbord, dezelfde revisie ervan en dezelfde BIOS versie. Anders heb je nog steeds geen zekerheid. En ik hoef vast niet uit te leggen hoe klein de kans is dat je zo iemand vindt... Wat Vandread zei was gewoon het beste advies, vraag het aan de verkoper, en spreek ander duidelijk af dat als het bord en geheugen niet niet willen samenwerken je het bord kunt inruilen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...