Ga naar inhoud

Zingende harde schijf oid


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn PC(geupgrade van athlon XP 1800+) een Athlon 64 3000+ met MSI K8T Neo FiSR mobo. 40 GN Maxtor Diamond max 8 of 9 HD. ATI 9800 pro kaart en XPH. Niet altijd maar heel vaak hoor ik of een onderdeel piepen (klinkt als de speaker maar dan heel erg zacht, of een (ik weet dat dat niet kan) een klein zoemertje in de harde schijf. Somst piept hij en andere keren maakt hij een constante toon. Misschien is het de harde schijf die kapot is of een ventilator die scheef is. ik wete het niet. iemand ervaring?
Link naar reactie
[quote:8d5adfcd89="@ liq.."]ik had ook last van een piep, dat was mijn TFT scherm.. als ik er een mep op gaf hield hij op.. maar sinds een tijdje piept hij neit meer..[/quote:8d5adfcd89] Heb ik vroeger ook gehad met mn oude crt scherm, als ik dan die voedingskabel bewoog hielt hij er even mee op maar na een paar min. begon het weer, was egt irritant. Gelukkig nu een nieuwe :lol:
Link naar reactie
Mensen bedankt voor de reacties, Het is zeker in mijn kast en zeker niet de speaker. HD maxtor, garantie waarschijnljik verlopen. (toen ik eerder terugging omdat hij altijd zo hard kraakt(normaal zeggen ze) NOT! [list:f6157d0663] Alle Hardware: Mobo: MSI K8Tneo FiSR AMD Athlon 64 3000+ 512 KB NEC 3500 DVD brander Liteon 52x Brander diskette drive. Club 3d ATI 9800 Pro LE 128MB 80 Gig Diamond max 8 [/list:u:f6157d0663] Heb mijn vingergesneden met het stilzetten van mijn fan om te kijken of dat het was. Zal proberen de HD in te wisselen[/list]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...