Ga naar inhoud

Stille koelers voor een xeon dual mobo


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf al een beetje gezocht en kon zo 1-2-3 niet iets echt goeds vinden; ik ben van plan een Asus PC-DL dual xeon bord te kopen voorop gesteld dat ik er stille koelers voor kan vinden. ik heb begrepen dat de standaart xeon koelers nogal wat lawaai schoppen en het ding komt in de huiskamer te staan en staat , in principe, dag en nacht aan en dan is een bak herrie niet wenselijk. Echt veel oc-en zal ik hem niet alhoewel een beetje altijd wel te doen is. Als ik echter moet kiezen tussen lawaai en oc of stilte en standaart snelheid dan wordt het 't laatste. Wie weet er goede-stille-knappe koelers voor een xeon? waterkoeling is niet echt wat ik wil, ik dacht meer aan zoeits als een zalman 7000 maar deze zijn er helaas niet voor een xeon. Wie weet wat? Gr Richard
Link naar reactie
Het idee is om er in eerste instantie de goedkoopste erin te zetten die ik kan vinden, 2.4/533 mhz/512kb Ghz ofzo en later als de prijzen op het laagst zijn er een setje 3.2 Ghz in te zetten, desnoods tweede hands cpu's , dat maakt me niet uit. De koelers moeten dus wel geschikt zijn voor de snelste 533 mhz cpu en dat is ik dacht 3.2 Ghz. [edit] oh eh sorry, dat is dus socket 604.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...