Ga naar inhoud

Temp.


Aanbevolen berichten

[quote:cd154923c8="Robbiez"]mijn temp is 30 graden van mn cpu :lol: amd 64 3000 +[/quote:cd154923c8] nounou fijn dat we dat nu weten.... [quote:cd154923c8="Orcer"]als je geen wc hebt alle plekken voor fans met een zo groot mogelijke fan vol bouwen. Hoe koeler hoe beter.[/quote:cd154923c8] Nogal nutteloos voor huis tuin en keuken gebruik om een straaljager te bouwen he. Als de temps binnen tolereerbare grenzen zijn is er helemaal geen reden om bergen fans erbij te zetten.
Link naar reactie
[quote:fe3a6a10e8="Vandread"][quote:fe3a6a10e8="Robbiez"]mijn temp is 30 graden van mn cpu :lol: amd 64 3000 +[/quote:fe3a6a10e8] nounou fijn dat we dat nu weten.... [quote:fe3a6a10e8="Orcer"]als je geen wc hebt alle plekken voor fans met een zo groot mogelijke fan vol bouwen. Hoe koeler hoe beter.[/quote:fe3a6a10e8] Nogal nutteloos voor huis tuin en keuken gebruik om een straaljager te bouwen he. Als de temps binnen tolereerbare grenzen zijn is er helemaal geen reden om bergen fans erbij te zetten.[/quote:fe3a6a10e8]nounou fijn dat we dat nu weten.... zo'n informatief onderschrift. Interessant zeg.
Link naar reactie
[quote:d0ad2c2124="J. de Boer"]nounou fijn dat we dat nu weten.... zo'n informatief onderschrift. Interessant zeg.[/quote:d0ad2c2124] Gaan we flamen? Wat boeit mijn onderschrift nou? Daar mag je in zetten wat je wilt (binnen grenzen) en hoeft geen betrekking te hebben op wat je post. Dus als jij nou eens een post met inhoud maakt ipv deze onzin ben je ook weer een grote jongen.... Degene die dolletjes zijn temp post vertelt niets relevants voor dit topic. Vandaar mijn reactie.
Link naar reactie
Ik dacht ook aan stressed, maar je hebt gelijk dat die CPU's vrij koel blijven. Van de andere kant, als je een kamertemp neemt van 20 graden zal de casetemp altijd iets hoger zijn en de CPU temp nog weer een stukje hoger. Voor een CPU temp van 30 graden heb je dan nog een behoorlijke luchtstroom nodig.
Link naar reactie
[quote:964ce537a1="Vandread"]Of is cool&quiet niet zo effectief?[/quote:964ce537a1]Als je het mij vraagt niet; het scheelt bij mij niks aan temps. Ik gebruik liever Q-Fan als snelheidsregelaar van de CPU-Fan, dan blijft de kloksnelheid tenminste nog op 2000MHz, want ik heb last van een vreemd verschijnsel: telkens als ik Windows opnieuw installeer en gebruik maak van Cool 'N' Quiet blijft ie op 800MHz bij zware taken zoals spelletjes conversies in VirtualDub e.d. wat héél vervelend is. Ik vraag me ook af: maakt het ook ene moer uit voor de temps of je idle 800MHz of 2000MHz hebt?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...