Ga naar inhoud

Kan defecte USB systeem mollen


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Kingston USB stick in het systeem geplaatst. Blijkbaar maakte hij geen goed kontact want hij ging er niet helemaal goed in. Na een beetje heen en weer werdt het systeem meerdere keren opieuw opgstart. Vervolgens begin het systeem te ruiken en starte hij niet meer op. Er heb vorvolgens de defecte USB poorten uit het systeem gehaald maar het systeem start helemaal niet meer op. Ook niet met een andere HD en met diskette en herstel CD.
Link naar reactie
ik hoop het niet voor je maar ik denk dat je boel heb opgelazen. Ik had geluk, een bracket met USB aansluitingen aangesloten, kennelijk was er iets niet aangesloten : stop een usb erin en krijg direct power off, dus een soort kortsluiting. Bij mij deed ie het daarna gelukkig weer. Als je heb lopen wrikken, kan je stroompjes veroorzaakt hebben. Wat voor USB aansluiting is het, die standaard op het mobo zitten of die je via het mobo op een bracket aansluit of zo. Als eerste klopt, en je hebt nog garantie dan terug ermee, zou niet mogen Duim voor je
Link naar reactie
Ik het het systeem inmiddels wel weer redelijk hersteld maar blijf met enkele vragen zitten. Ik krijg bijvoorbeeld mijn ISDN kaart niet meer aan de praat. Blijft elke keer zeuren over bronconflicten. Toen ik servicepack 1 van Windows XP wilde installeren bleef het systeem maar opnieuw opstarten. Nadat ik het servicepack weer verwijderd heb werkte hij weer. Ik denk inderdaad dat ik het maar aan de straat zet. (Miscchien iets voor Peter R. de Vries)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...