Ga naar inhoud

HCC DAGEN 2004


Aanbevolen berichten

[quote:168386dcc0="NoepZor"][quote:168386dcc0="Chestah"]eh die ga ik vet uithoren over technische feiten van Windows.. kijken hoeveel kennis ze nou bezitten :P en dan nog even door vragen over GNU/Linux.. :D[/quote:168386dcc0] ik praat liever ff ergens in een hoekje met een van die MS dames ;)[/quote:168386dcc0] OffTopic: Op MSN zei je iets heeeel anders :wink: iets in een stil hoekje en.......... ik ben van plan een nieuwe kast te kopen, misschien een zwarte Chieftec Dragon midi hoop ik te vinden tussen de 60 en 80 euro.
Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:987d845357="basxp"]2 jaar terug stond ik elke keer bij zo'n bedrijf om te kijken of ik wat gratis spul kon scoren... ging me pa een keer mee, kreeg meteen een sight fighter in mn hand gedrukt... dus ben benieuwd hoe ze me dit jaar in mn eentje willen verleiden om een aankoop te doen :P[/quote:987d845357] welk bedrijf :P ? leuke uitdeel troep vind ik altijd goed :wink:
Link naar reactie
Offtopic :wink: [quote:e825cc5b3a="Chestah"]OffTopic: Op MSN zei je iets heeeel anders :wink: iets in een stil hoekje en.......... [/quote:e825cc5b3a]Vertel eens wat ie wilde doen :lol: Zoals het er nu naar uit ziet moet ik (ongepland) een nieuwe videokaart gaan kopen op de HCC... (huidige lijkt het lootje te legen :cry: ) Wilde eigelijk zon echte laser muis van Logitech (MX1000), dat word dus nu wachten tot sinterklaas :cry: Ik kom overigens via boxtel > Den Bosch > Utrecht (of een station meer of minder, ben ik ff vergetn :lol: ) Ennu ik denk dat het idd wel een -20 meeting word (RD niet meegerekend :wink: ) als ik zo zie wie er allemaal gaan :lol: Maar dat bewijst maar eens dat wij niet onderdoen kwa kennis voor "de ouderen" :P :wink:
Link naar reactie
[quote:959eab3b08="Comp-Freak"]Is er al een id waar we een meeting point maken? En dat id van die t-shirts? (maakt me niet uit, is wel grappig) Ik ga iig een voeding overkopen van RD, verder een ati silencer 1 halen, audigy 2 zs, lichtgevende case feet en denk ook wat ander mod spul als ik geld over heb.[/quote:959eab3b08] Tis daar zo druk, je herkent elkaar echt niet makkelijk aan een wit t-shirt oid. Gewoon op 1 plek afspreken lijkt me het beste. btw, waarom glow feets kopen... ff wat plexi halen bij bouwmarkt, diffused ledje erin en voor veel minder geld toch een glow feet :P
Link naar reactie
[quote:47c5bf98dd="Kaz'Duzar"]Tis daar zo druk, je herkent elkaar echt niet makkelijk aan een wit t-shirt oid. Gewoon op 1 plek afspreken lijkt me het beste. [/quote:47c5bf98dd]Was dat niet zowieso de bedoeling? Je kunt de C!T gewoon niet missen, ze hebben elk jaar iets groots. vorig jaar waren het 2 enorme kubusen op elkaar. Als je met de trein gaat kom je meteen binnen in de hal waar de (veel te overdreven) stands van Microsoft oid staan, daar staat de C!T stand ook. Gewoon niet te misen
Link naar reactie
[quote:5bf77637ca="Kaz'Duzar"]btw, waarom glow feets kopen... ff wat plexi halen bij bouwmarkt, diffused ledje erin en voor veel minder geld toch een glow feet :P[/quote:5bf77637ca]Plexi heb ik hier thuis zat 8) m'n pa is techniekleraar op een middelbare school en daar houden ze wel eens wat over :D Maar omdat mijn kast standaard al van die pootjes heeft leek het me wel leuk om die ook door pootjes te vervangen. En het kost minder werk. Keb nu niet echt veel tijd nog. Maar als je een leuk id hebt, kan je me dan een tekening of foto sturen als voorbeeld?
Link naar reactie
[quote:5d8925dd9a="Kaz'Duzar"]Ik had zoiets in gedachten: http://www.casemod-freax.de/index.php?page=glowfeet (misschien hanidg om in casemod topic verder te gaan) Ik weet dat je de CT stand niet kan missen, vorig jaar heel ff geweest.[/quote:5d8925dd9a]Sorry, laatste offtopic post. Tis idd ook een goede manier, maar ik ga toch voor de volledig transparante pootjes, anders zie je er zo weinig van. Bedankt iig voor het meedenken.
Link naar reactie
Als je trouwens ECHT aandacht wilt hebben moet je in je pak gaan, dat is pas leuk. Je krijgt overal voorrang, je mag alles doen en alle standmedewerkers zijn overdreven aardig. Ik ga wel eens vaker naar beursen en er is een groot verschil met hoe je gekleed gaat. Nu zal dat op de HCC wel meevallen, maar toch :)
Link naar reactie
Meetingpoint doen we voor de C!T stand, lijkt me wel een beetje voor de hand liggen :) @Chestah: De vraag is ook of ze die dan verkopen tijdens de HCC, die kast. @General X: Vervelend, zon onverwachte aankoopis nooit leuk. Maareh, zon MX1000 vind ik persoonlijk wel een lomp ding :wink: Nah, in pak vind ik eenbeetje teveel van het goede op eenzaterdag waar het spijkerbroeken gehalte erg hoog ligt :D [size=9:e8b44e4db1]Ik was een keer naar de autoRAI met mn vader, en we hadde wat nettere kleren aangedaan. Toen kwamen we bij de Porsche stand iedereen kwijlend achter het glas. er was ook een poortjemet 2 lieftalige dames. Een (ordinair uitziende :p) vent vroeg of ie naar binnen mocht "nee, alleen met een VIP kaart". Toen liepen wij er langs hoor je haarzo "willen jullie even binnekomen?" ik dacht eerst dat ze t tegen andere mensen had, maar was tegen ons. Dus t helpt wel hoor, de kleren :P [/size:e8b44e4db1]
Link naar reactie
Hmm als informatique er niet bij staat zullen ze er wel niet staan. Ik herrinner me wel dat een aantal jaar geleden in de CT bij de informatique advertentie stond dat tijdens de HCC informatique ook heel veel korting gaf, maar dan moest je wel naar hun winkels, waar het tenminste lekker rustigs zou zijn...
Link naar reactie
[quote:873ca82354="jackdegek"]Informatique komt idd niet op de hcc omdat ze dat te druk en chaotisch vinden, geloof ik. Ik dacht alleen wel dat je hun aanbiedingen tijdens de hcc ook via internet kon bestellen..[/quote:873ca82354]Ik dacht toch echt dat ik hun stand gezien had. Hadden zij niet zon overdreve stand met muziek en zon omroeper boven op van die containers? (God wat zijn die irritant elk jaar :roll: )
Link naar reactie
[quote:aab3d369d8="koene"]dat was volgens mij de computergigant,jiri. 1 gast bovenop die container in een gouden pakje en een andere gast stond naast hem ook te helpen met die spullen weggooien, die in dat gouden pakje riep om wat ze in de aanbieding hadden, en welke vrouw dr bh in moest leveren voor een monitor :D[/quote:aab3d369d8]Ik zie het nog voor me ja, volwassen mannen die over de grond rollen om een gratis muismatje te bemachtigen. Heel erg triest om dat te zien.
Link naar reactie
[quote:6db2ef0b98="Vunce"] Ik zie het nog voor me ja, volwassen mannen die over de grond rollen om een gratis muismatje te bemachtigen. Heel erg triest om dat te zien.[/quote:6db2ef0b98]LOL Ik vond dat juist wel lollig om te zien. Overigens waren er nog meer van die stands waar ik me aan ergerde, de stand van MyCom was ook erg, zo verschrikkelijk groot en het zat daar helemaal vast. Terwijl ze echt veel te duur waren :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...