Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 300
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:f14e9c9e0a="Sliciej"]mja daar zit wat in, alleen ik koop als kast de sunbeam transfomer, kan dat daar ook? Maar als dat niet kan, is dat andere dan een goede koeler of heeft iemand een beter EN mooie gezien?[/quote:f14e9c9e0a]Zo te zien gooi je een 12 cm fan erin, voor en achter, maar het valt heel slecht te zien op die crappy plaatjes te zien van sumbeam, of en niks voor zit, of dat er nog een HDD-bay haaks opstaat. Bij google ook geen plaatjes... Edit: Van die fans die van onder blazen zijn natuurlijk wel effectief, lekker tegen de chippies aan te blazen, maar een 12cm CCFL fan is veel leeter, en heeft op je zut van wat je het merkt net zo veel effect.
Link naar reactie
[quote:7ed968dde3="Sliciej"]Jup ik heb 1 hd, maar via everest nu heb ik ff gekeken is mijn hdd, 57 graden mss ligt het aan de kast, geen casefans enzo maar tis ook gewoon leuk, zo'n koeler :)[/quote:7ed968dde3]Dan moet je niet aan mij vragen of die koeler goed is, maar gewoon bij jezelf nagaan of je hem leuk vind :P Als je hem leuk ivnd moet je hem kopen.
Link naar reactie
Alsjeblieft hoor! Maar: naar aanleiding van dit plaatje: [img:0671e5fb0a]http://www.alltests.de/hardware/reviews_04/arctic_cooling_nvsilencer3/bodenplatte1.jpg[/img:0671e5fb0a] (NV Silencer 3) Kan ik die moertjes/schroefjes/boutjes eruithalen? Want die onderkant is wel erg mat, en in heb nog schuurpapier liggen, als je snapt wat ik bedoel ^_^.
Link naar reactie
[quote:240d694c00="Vandread"]vast wel.... maar schuurpapier.... glimmend is leuk.... maar VLAK is veel belangrijkers dus hoe wilde je dit vlakker maken? omdat er van die hoekjes inzitten is dat vrij lastig :)[/quote:240d694c00]Mja, ik heb zo'n grote pleziglaze plaat, die is heel vlak, daarom die ik die schuurmeuk. Dus als ik een hoekje uitzaag, en daarop schuurpapiertje leg moet het toch lukken? Anders doe ik alleen de memdelen. Heb ik toch nog wat nuttigs ermee gedaan. :P Ik heb trouwens 400, 600, 800, 1200, 2500. En nog 1/4 en 1/8 ofzo, maar dat krast alleen maar. Anders blokkies heb ik btw ook tot glimmend to gekregen (en ja, was ook echt glad)
Link naar reactie
[quote:f99c24dff5="Sliciej"]Nou, ik heb net een goede discussie gehad en kwam toch op het idee om een 6800-GT te gaan kopen ipv de 6600-GT. Maar ik wil daar eigenlijk ook een goede en gave koeler op, liefst met ledjes of anders apart. Wat is dan een goede/mooie cooler voor die kaart.[/quote:f99c24dff5][url=http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&ItemID=1756]Arctic Cooling NV Silencer 5[/url] Ledjes mod je erin :P Die zalman heeft overigens ook geen ledjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...