Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe pc kopen. Me budget is €1000 en heb een pc uitgekozen, maarja even kijken wat de echte experts er van vinden 8) Dus laat maar eens weten wat jullie ervan vinden: EPoX 8KDA3+ nVidia nForce3 250 (socket 754) AMD64 3000+ XFX 6800GT/TD MDT 512 geheugen (later koop ik nog eens 512 maarja geld te kort) Tagan 380 Watt voeding Midi-Tower TC - 70 blue noPSu HDD, CD-rom, Floppy en geluidskaart haal ik uit deze pc. Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
[quote:dad3997a39="koene"]tja, het hangt er vanaf wat voor stereo. maar op alle high-end moederborden zit wel soundstorm geluid denk ik zo. wellicht hebben je vrienden last van krakend geluid? dit kan komen door een te warmte southbridge.[/quote:dad3997a39] Nee. nForce3 heeft geen Soundstorm ingebouwd. En veel nForce2 borden gebruiken de southbridge zonder Soundstorm. Erger nog, om Soundstorm op analoge geluidsuitgangen aan te sluiten heb je een extra chip nodig. Sommige fabrikanten laten Soundstorm daarom zitten en gebruiken een el cheapo Realtek chipje.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...