Ga naar inhoud

geen bencemark pentium 4 f


Aanbevolen berichten

hallo luitjes nadat ik gisteren op tweakers.net heb ziten loeren snapte ik een paar dingen niet. gister stond er op tweakers.net dat intel een prijs verlaging aankondigden. opzich is daar niets bijzonders aan maar er stond zo van dat de pentium f volgens hun de 64 bits versie van de pentium 4 niet en prijs verlaagd werd maar wat ik niet snap ik dat als er wel een 64 bits pentium 4 bestaad waarom daar dan geen bencemarkies van zijn en dat er niet bv bij mycom staat dat een een 64 bits pentium 4 hebben? misschien heb ik het allemaal een beetje vaag uitgelecht maar ik hoop dat iemand mij een beetje dudelijkheid ken vertellen. alvast bedankt. neem mij niet kwalijk voor de slecht spelling
Link naar reactie
De post van Blink slaat op deze nieuwspost van tweakers denk ik: http://www.tweakers.net/nieuws/33699/?highlight=pentium+4+64 Ik zag daar ook dit overzichtje voorbij komen: P4A = Willamette P4B = Northwood P4C = Northwood met HT en 800MHz FSB P4D = (overgeslagen, geen idee waarom) P4E = Prescott P4F = Prescott met XD en 64-bits deze Pentium 4F is nog niet leverbaar volgens mij.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...