Ga naar inhoud

welke van deze 2 amd athon 64 3400+ is de beste


Aanbevolen berichten

ik zit met een probleem ik heb een proc gekocht de amd athlon 64 3400+ ik heb gevraagt voor de clawhammer die met 1 mb L2 cache ik de proc opgehaald nog gevraagt is het de clawhammer verkoper zegt ja Ik kom thuis ik kijk op google met die nrs die op de proc staan , en wat blijkt ik heb een newcastle Welke van deze is nu beter de clawhammer of de newcastle ik neem aan dat ze allebij op 2,2 Ghz draaien
Link naar reactie
[quote:8550df20ea="belske"]ik zit met een probleem ik heb een proc gekocht de amd athlon 64 3400+ [knip] Welke van deze is nu beter de clawhammer of de newcastle ik neem aan dat ze allebij op 2,2 Ghz draaien[/quote:8550df20ea] googlen met als zoekterm [code:1:8550df20ea]clawhammer newcastle[/code:1:8550df20ea]geeft als kort antwoord van de eerste 'hit': Short answer is that Clawhammer does not exist.
Link naar reactie
[quote:a6fa0bb347="Douwe"]googlen met als zoekterm [code:1:a6fa0bb347]clawhammer newcastle[/code:1:a6fa0bb347]geeft als kort antwoord van de eerste 'hit': Short answer is that Clawhammer does not exist.[/quote:a6fa0bb347] :lol: heb je het stukje wel gelezen? Anyway, de clawhammer 3400+ loopt op 2200Mhz met 1MB cache, de Newcastle heeft cache van 512KB maar loopt daarentegen op 2400Mhz. Kwa prestaties zullen ze elkaar amper ontlopen. Het enige voordeel wat genoemd wordt over de 1MB versie is dat je de MHz makkelijker erbij overklokt, dan dat je de cache uitbreid van de Newcastle (want dat kan uiteraard niet :) ).
Link naar reactie
[quote:4b96019f3f="Ruudfeen"][quote:4b96019f3f="Douwe"]googlen met als zoekterm [code:1:4b96019f3f]clawhammer newcastle[/code:1:4b96019f3f]geeft als kort antwoord van de eerste 'hit': Short answer is that Clawhammer does not exist.[/quote:4b96019f3f] :lol: heb je het stukje wel gelezen?[/quote:4b96019f3f]Jazeker! dit was de eerste zin van het stukje... Volgde een wat ingewikkeld verhaal over sledges en claws....[quote:4b96019f3f]Anyway, de clawhammer 3400+ loopt op 2200Mhz met 1MB cache, de Newcastle heeft cache van 512KB maar loopt daarentegen op 2400Mhz. Kwa prestaties zullen ze elkaar amper ontlopen. Het enige voordeel wat genoemd wordt over de 1MB versie is dat je de MHz makkelijker erbij overklokt, dan dat je de cache uitbreid van de Newcastle (want dat kan uiteraard niet :) ).[/quote:4b96019f3f] Het ging er mij om dat ik tot dezelfde conclusie kwam als jij (en elk ander redelijk wezen).Had er wellicht een smiley bij moeten plaatsen. Kortom, waarom googlet de vragensteller niet zelf. Iets anders zou zijn als hij vroeg naar overclock-resultaten die anderen hebben met de Clawhammer. Tja, voortaan maar eerst die nummers opschrijven, alvorens naar de winkel te gaan. En ach, winkelbedienden ....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...