Ga naar inhoud

Temperatuur Pentium 4 HT 2.8 Ghz?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb nu enkele weken mijn Pentium 4 HT 2.8Ghz alleen ben ik niet tevreden over de temperatuur. Tijdens gewoon internetten en dat soort dingen ziet mijn temperatuur er als volgt uit: [img:c2e3035ef6]http://members.chello.nl/a.beijers/temeperatuur.JPG[/img:c2e3035ef6] Maar zodra ik wat zwaarders doe zoals spellen of iets dergelijk wil de temperatuur snel opladen naar een graad of 50 of nog hoger. De externe koeling is eigenlijk goed, staat voldoende van de muren. Kunnen jullie iets zeggen wat ik zou kunnen verbeteren?[/img]
Link naar reactie
De waardes zijn opzich niet gevaarlijk, maar wel erg hoog. Ik weet niet hoe het zit met je casefan? Het beste is om een casefan onderaan voorin te gebruiken die koele lucht naar binnen blaast. Bij mij scheelt het ruim 10 graden. Als je een casfan achterin gebruikt zuigt de computer alsnog warme lucht op via de gaatjes in de kast. Ik denk dat het veel gaat schelen. Suc6
Link naar reactie
Jimmy, bij een overdruk krijg je een hogere temparatuur als bij een onderdruk dus je moet die casefan wel achter uit laten blazen. Dat hij nu geen warme buitenlucht door kiertjes aanzuigt en anders wel is niet van toepassing je blaast er immers met die fan warme lucht in :P En @ts: Zolang hij stabiel is geen zorgen over maken :wink:
Link naar reactie
[quote:9dac17f46d="Dot-cpu"]de temps van mijn P4 2.8 HTT zijn sinds ik 3 casefans erin heb zitten rond de 30 graden. alle fans staan op het laagste toerental, op de P4 is dan wel een Zalman koeler geplaatst... jeweetwel dat grote koperen ding[/quote:9dac17f46d] HT = P4, HTT = A64 Maarre, het kan toch dat de TS een Prescott heeft, en en tja, die worden nou eenmaal wat warm. Dat ding heet trouwens een Zalman CNPS7000(A of B of niks) CU
Link naar reactie
[quote:797b4e832c="Interficior"][quote:797b4e832c="Dot-cpu"]de temps van mijn P4 2.8 HTT zijn sinds ik 3 casefans erin heb zitten rond de 30 graden. alle fans staan op het laagste toerental, op de P4 is dan wel een Zalman koeler geplaatst... jeweetwel dat grote koperen ding[/quote:797b4e832c] HT = P4, HTT = A64 Maarre, het kan toch dat de TS een Prescott heeft, en en tja, die worden nou eenmaal wat warm. Dat ding heet trouwens een Zalman CNPS7000(A of B of niks) CU[/quote:797b4e832c] HTT is toch [b:797b4e832c]H[/b:797b4e832c]yper [b:797b4e832c]T[/b:797b4e832c]hreading [b:797b4e832c]T[/b:797b4e832c]echnology en ik heb de CNPS7000A, had geen zin om ut op te zoeken :) /edit ups bericht van egslim niet gelezen :oops:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...