Ga naar inhoud

1 schroefje minder!


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn pc kast gekregen (ik moet alleen nog wachten op de voeding en de videokaart :( ) en ik heb het mobo ingebouwd. Tot op het laatste schroefje na ging alles flex, maar toen kwam ik erachter dat ik de laatste schroef niet vast kan draaien (deze zit meteen rechts naast de socket) omdat hier de "backplate" van mn Thermalright koeler voor zit. Maakt dit niks uit of gaat nou mn mobo krom staan na een tijdje?
Link naar reactie
[size=9:a667f28783]kijkt inside zn case, ziet mobo vasthangen met wel geteld 3 schroefjes, kijkt naar cooler (7000 CU zalmann :D )[/size:a667f28783] tsja, ik heb nooit mn mobo vastzitten (op die paar nodige schroefjes na dan... valt wel mee hoor, je bord valt er echt niet direct uit, mijn bord hangt ook nog mooi recht en mn Zalmann 7000 full copper is d8 ik haast net zo zwaar als die Thermalright van jou
Link naar reactie
Het mobo zit nu met 7 van de 8 schroefjes vast dus dan zal het toch wel flex zijn! En verder zijn er maar 2 optie's en dat zijn: -ander koeler (ik peins er niet over!!! :P ) -een stuk van de koeler backplate afzagen (neeh kdacht het niet he :P ) Tenzij het echt onverantwoord wordt!
Link naar reactie
Alleen de schroefjes die werkelijk zorgen voor de verbinding mete massa zijn echt belangrijk, laat je die weg dan kunnen er velden onstaan die voor vreemde zaken kunnen zorgen de rest is alleen belanrijk om de bel op zijn plaats te houden. Je kunt ook gewoon afstandhouders van kunststof gebruiken voor die punten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...