Ga naar inhoud

computer opwaarderen?


Aanbevolen berichten

[quote:950565ec5f="Allardje"]Dat DDR en SDram verschil is niet zo klein hoor: Mijn vader had een kapot moderbord voor z'n athlon 850 mhz, en daar kocht hij een nieuw bord met ddr333 voor.Hij merkte wel direct dat ie echt sneller ging.[/quote:950565ec5f] dat zit tussen de oren.
Link naar reactie
[quote:951fa4c2d6="Allardje"] Nee hoor, echt niet. [/quote:951fa4c2d6] Ik neem aan dat toen je pa DDR333 en een nieuw mobo kocht, hij ook meteen fysiek [b:951fa4c2d6]meer[/b:951fa4c2d6] geheugen aangeschaft heeft dan dat SDRAM. Heeft dat niet hoofdzakelijk de snelheidswinst opgeleverd?
Link naar reactie
[quote:d374df25b5="Allardje"]Dat DDR en SDram verschil is niet zo klein hoor:[/quote:d374df25b5]Meestal heeft de hoeveelheid de grootste invloed. Hoewel prettiger niet in procenten is uit te drukken, dus het systeem voelt wel als sneller. Zelf ben ik van 256MB naar 512MB DDR gegaan. In zeer specifieke situaties (MPEG2 en MP3 conversies), dan zie ik een duidelijke snelheidswinst (10-20%) in de conversie. In alle andere gevallen, tja, niet echt meetbaar dus niet echt een verschil.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...