Ga naar inhoud

nieuwe voeding, tips?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:1252aa488f="zeilgekje"]hey ik denk dat ik een nieuwe voeding nodig heb mijn oude voeding is een 230 wat dus ik denk dat ik een nieuwe nodig heb maar waar moet je allmaal op letten als je een nieuwe voeding koopt? er zit ook weer zoveel prijs verschil in. tips zijn welkom gr[/quote:1252aa488f] Ligt er erg aan wat je gaat doen met je PC, en wat er in je PC zit. Trouwens, als je een kast koopt, zit er meestal al een voeding bij. Ik denk zelf dat voor jou een 350 Watt, maakt niet uit voor welk merk goed genoeg is.
Link naar reactie
Ben zelf ook min of meer aan het kijken naar een andere voeding ( als dat mijn probleem is ) en een tagan 330 of 380 lijkt mij uitstekend , mede omdat hij op de 12 v lijn behoorlijk wat amperes heeft (22A voor de 380 ) Dit ivm dat de nieuwe videokaarten op de 12 v lijn komen ipv op de 3,3 v
Link naar reactie
Ook ik ben op zoek naar een andere voeding... Ik heb nu een Maxpower 400 watt, alleen deze maakt een hels kabaal. Hij staat op mijn slaapkamer, maar onderaan de trap beneden is ie al te horen! :o Ook ik weet niet wat voor voeding goed is. Ook moet ie vrij stil zijn, maar het hoeft ook geen passief gekoelde voeding te zijn.. Ik heb gehoord dat voedingen van Zalman goed en vrij stil zijn.. Maar heeft iemand ook ervaring met voedingen van Thermaltake en andere bekende merken?
Link naar reactie
[quote:4a10f51521="Lipsy"]Ook ik ben op zoek naar een andere voeding... Ik heb nu een Maxpower 400 watt, alleen deze maakt een hels kabaal. Hij staat op mijn slaapkamer, maar onderaan de trap beneden is ie al te horen! :o Ook ik weet niet wat voor voeding goed is. Ook moet ie vrij stil zijn, maar het hoeft ook geen passief gekoelde voeding te zijn.. Ik heb gehoord dat voedingen van Zalman goed en vrij stil zijn.. Maar heeft iemand ook ervaring met voedingen van Thermaltake en andere bekende merken?[/quote:4a10f51521] Ik heb hier een MAxpower 350, niet echt veel last van hard geluid ofzo. Maar je kan gewoon de voeding openmaken, en dan de fan vervangen. Daarbij moet je wel solderen. De voeding gaat trouwens beetje raar open.
Link naar reactie
[quote:794702576f="DukeH"]een Q-Teq voeding is naar mijn persoonlijke ervaringen ook goed. Wat vinden jullie daarvan? Q-Tec een Q=Tec Dual Fan Gold 550 Watt is een goede 8)[/quote:794702576f]Ja, die heb ik, en nog nooit last gehad van een instabiel systeem hoor. 8) Kan je nagaan wat een mooi systeem het wordt als ik er een tagan in pleur.
Link naar reactie
nu ik heb jullie advies niet links laten liggen hoor :) alleen toen ik bij atro computers kwam zag ik die zwarte voeding staan en ik wil eigenlijk nog z'n Gaming Bomb Kast van Chenbro kopen dus daar stond die fan wel mooi bij. en ik ben nog jong dus zn fan met lampjes trekt ook aan. maar ik weet dus echt niet waar ik op moet letten als je zn ding koopt. je moet naar de het vermoge kijken ik denk dat dat bij mij boven de 350 W moet zijn als ik ook nog wat CM wil gaan doen. en wat is verder nog belangrijk hoe kan je zien wat een goede voeding is kan ook geen reviews vinden. gr
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...