Ga naar inhoud

memtest


Aanbevolen berichten

ik heb de laatste tijd nogal last van die blauwe schermen en de stopcodes geven o.a. aan dat het aan het geheugen ligt. DUSSSS heb ik memtest86 maar ff gedownload. ik heb hem al een nacht lang laten draaien (10 uur ofzo) en hij draait nog steeds. hoe lang duurt voor dat ie klaar is? hij heeft al 56 fouten gevonden maar in die lijst zien ze er allemaal hetzelfde uit (failing adress, errbits, good+bad). begint dat ding gewoon steeds opnieuw??
Link naar reactie
[quote:0b0a90083b="leijer"]betekent dit dat ik maar 4 fouten in mn geheugen heb?[/quote:0b0a90083b]Je hebt gewoon fouten in het geheugen die je niet mag negeren. Wanneer er 1 module in zit, betekent dat vervangen van die module. Bij meerdere modules, alleen de defecte module(n) vervangen. Ingeval van garantie, garantie gaan claimen. Zoals eerder gezegd, fouten zijn niet acceptabel. Deze lijden tot toevallige vastlopers, fouten in bestanden. Is ook onafhankelijk van het gebruikte besturingssysteem. Ooit geregeld fouten gehad in een grote videobestanden ... gelukkig had ik het origineel nog op een backup staan ... Ik stond raar te kijken dat ik een paar maand later bepaalde bestanden niet meer kon bekijken of slechts ten dele kon bekijken.
Link naar reactie
ik heb 1 geheugen module eruit gehaald en weer memtest aant draaien 1 fout opgemerkt. dezelfde fout die ik als eerste kreeg toen ik beide modules testte. alleen is de countwaarde nu 4, niet 3 zoals de vorige test (twee modules) wat betekenen trouwens al die kolommen (count, chan, bits, pass)???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...