Ga naar inhoud

mobo compatible met geheugen?


Aanbevolen berichten

is een twinmos dual channel 2x512mb ram compatible met een: Asus A7N8X-E Deluxe,SockA,nForce2,Aud,SATARAID,LAN??? loopt dit lekker, heeft iemand dit?? ik ben ook nog steeds aan t twijfelen of ik NU de amd 64 bit 3200+ zou nemen of dat ik mijn amd xp 3200+ nog een jaartje hou?? iemand tips?
Link naar reactie
ik ben ook nog steeds aan t twijfelen of ik NU de amd 64 bit 3200+ zou nemen of dat ik mijn amd xp 3200+ nog een jaartje hou?? Heb je het idee dat je framerate te laag is in farcry?? Of gaan een aantal dingen naar jouw mening te langzaam door een processor die het niet meer bij kan benen?? NEe?? --> dan gewoon wachten op winxp 64bit edition
Link naar reactie
[quote:4c90191dd0="bocca"]is een twinmos dual channel 2x512mb ram compatible met een: Asus A7N8X-E Deluxe,SockA,nForce2,Aud,SATARAID,LAN??? loopt dit lekker, heeft iemand dit??[/quote:4c90191dd0] Jep, ik heb hier 2x512 pc2700 draaien met de eerste revisie van de a7n8x deluxe. Probleemloos.
Link naar reactie
[quote:6501c74dd9="Kaz'Duzar"]ik ben ook nog steeds aan t twijfelen of ik NU de amd 64 bit 3200+ zou nemen of dat ik mijn amd xp 3200+ nog een jaartje hou?? Heb je het idee dat je framerate te laag is in farcry?? Of gaan een aantal dingen naar jouw mening te langzaam door een processor die het niet meer bij kan benen?? NEe?? --> dan gewoon wachten op winxp 64bit edition[/quote:6501c74dd9] bedoel je dat ik moet nog een jaartje moet wachten dus?? :P
Link naar reactie
>>hij bedoelt als het nu snel genoeg is dan moet je nog een jaartje wachten. idd. Als het nu nog goed genoeg is, zou ik gewoon geld besparen en een nieuwe systeem kopen als je denkt dat je oude niet goed genoeg meer is. Dan heb je bv meteen ook pci expres en winxp64bit. En ik denk dat je systeem dan wel een stukje sneller zou zijn als dat je er nu 1 zou kopen...
Link naar reactie
[quote:95623fa36c="bocca"]kan je een dual channel ram ook gewoon in een niet dual channel mobo stoppen?? ik heb 2x512mb kan ik die ook bv in een socket 754 stoppen als 'gewone' 1024 ram??[/quote:95623fa36c] Jawoor, dan wordt dat gewoon 1024. Maar dan natuurlijk niet in dual channel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...