Ga naar inhoud

processor hulp nodig (AMD Opteron 8xx)


Aanbevolen berichten

ja een vriend van mij die had het zo gedaan dat hij een server had en nog andere workstations, die geen harddisk hadden misshien misten ze nog wel meer dingen, maar die gebruikte zelfs de processor van de server. en nog veel meer dingen die je moerljik ken voorstellen!! daarom wou ik ff zeker zijn, snapje??
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ja en wat is het nut? het is leuk om mee te klojen maar daarvoor hoef je toch geen server in elkaar te zetten van dat formaat wat jij wilt (dan pak je een paar goedkope bakken en klaar, gaat wat trager maar om er nou zoveel geld voor uit te geven, tenzij het geld weg moet, dan pb ik je m'n rekening wel :P)
Link naar reactie
[quote:c6936513b6="anoniem1001"]waarom is dat ZO belangrijk voor je???[/quote:c6936513b6] Waarom? A) Hij is moderator, en dit is zijn subtopic. dat wil die graag schoon houden B) Hij wil graag dat mensen geholpen worden met een computerklacht, of iets wat ze neit begrijpen, en niet mensen die denken, zou een computer met 8 clusters met 8 CPU's sneller gaan dan een PII of iets dergelijks. Edit:[quote:c6936513b6]dat denk je dan toch maar[/quote:c6936513b6] Nou, geef dan je doel... :roll: Edit2: [quote:c6936513b6="Vraag van de TS"]wat houden de AMD Opteron 8xx series precies in???[/quote:c6936513b6]Die is dus allang beantwoord, en aangezien dit een eindeloze discussie wordt, gok ik dat deze ook gesloten wordt, en dat jij daarbij ook weer een ander topic gaat vergallen, omdat je denkt, dat als je hier een dag bent, dat je dan alles kunt maken enzo.
Link naar reactie
man hou je bek toch dicht, eerst zijk je oven mijn C's en V's en nu heb weer iets anders gevonden. het begon allemaal met die turbulence die denkt dat hij alles beter weet dan ik. somige dingen zal die misshien beter weten en ik respecteer hem daarvoor. maar ik haat mensen die mij tegen spreken!!!
Link naar reactie
[quote:0bfb2fd465="anoniem1001"]man hou je bek toch dicht, eerst zijk je oven mijn C's en V's en nu heb weer iets anders gevonden. het begon allemaal met die turbulence die denkt dat hij alles beter weet dan ik. somige dingen zal die misshien beter weten en ik respecteer hem daarvoor. maar ik haat mensen die mij tegen spreken!!![/quote:0bfb2fd465] hee, als jij het er niet mee eens bent hoe het het er hier aan toe gaat dan rot je toch lekker een eind op!!! :evil: :evil: dit forum is er om mensen te helpen en adviseren niet om elkaar een beetje te gaan afzeiken en uitschelden. Ik en vele medeforumgebruikers zullen je niet missen.... 8)
Link naar reactie
[quote:e4f2afab24="anoniem1001"]is het zo moeilijk om alleen een vraag te beandwoorder???[/quote:e4f2afab24] Nou, als je weer een nieuwe vraag weet te bedenken... De vraag die je aanvankelijk had gesteld is namelijk al beantwoord, dus ik zie je probleem niet helemaal. Edit @ pcguy... Rustig.. Adem in, adem uit... Alle frustraties eruit... Maar misschien is het het beste de persoon rustig te behandelen... Of we behandelen zoals hij ons behaldelt, dat kan natuurlijk ook.
Link naar reactie
ik moet nog even wat kwijt, waarde forumgenoten (anoniem dus niet) vergeef me dat ik kwaad word. anoniem, doe nou toch eindelijk eens normaal, dat vind je blijkbaar heel moeilijk. als je het niet bevalt om aan de regels te houden ROT DAN AJB een eind op hier en val niet de mensen aan die waardevol zijn voor dit forum!!! (zo dat is eruit sorry) en dan val je ook turbulence aan? omdat hij alles ECHT beter weet als zo'n niksnut als jij bent? je kan nog niet eens fatsoenlijk typen, je kan beter na de apenheul als je zo doet :evil:
Link naar reactie
[quote:59470aa12e="pcguy"]ik moet nog even wat kwijt, waarde forumgenoten (anoniem dus niet) vergeef me dat ik kwaad word. anoniem, doe nou toch eindelijk eens normaal, dat vind je blijkbaar heel moeilijk. als je het niet bevalt om aan de regels te houden ROT DAN AJB een eind op hier en val niet de mensen aan die waardevol zijn voor dit forum!!! (zo dat is eruit sorry)[/quote:59470aa12e] geeft niet... :wink: ik ben het helemaal met je eens. :D als je mensen gaat lopen afzeiken, uitschelden en zelfs dood wensen dan weet ik het wel..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...