Ga naar inhoud

BIOS Flash A7V600


Aanbevolen berichten

voorzichtig zijn, NIET resetten, zorgen dat NIEMAND de stroom eraf zet!!! en als het toch fout gaat NIET uitzetten. en kan je het niet beter met awdflash.exe doen in dos? even een dos bootflop maken, awdflash + de te flashen bios erop, opstarten van de floppie. bij de a prompt tik je in: awdflash.exe en dan start dat progje op. dan zie je het vanzelf. (je tikt eerst de te flashen bios in (inclusief extentie) dan enter, dan vraagt hij of je een backup wilt maken, je geeft: " oud.bin", je drukt weer op enter en hij gaat backuppen en flashen (onder het flashen geeft hij onder ook aan dat je hem niet uit mag zetten)) bedenk wel altijd dat met flashen je garantie vervalt. flash dus alleen als je een reden hebt
Link naar reactie
[quote:6ba65e20c6="pcguy"]what the fuck, die idiote pcwinkel hier wilde me een keer geen nieuw mobo geven omdat de bios geflasht was :-? majah toen heb ik die chip eruit gehaalt en verwisselt met een andere van zo'n zelfde mobo die niet geflasht was en toen was het goed :lol:[/quote:6ba65e20c6] wat omslachtig.... waarom niet gewoon het oude bios terug flashen? trouwens grote onzin om daarvoor niet meer te ruilen of de garantie niet meer te willen geven!
Link naar reactie
[quote:d0883f0315="pcguy"] what the f*ck, die idiote pcwinkel hier wilde me een keer geen nieuw mobo geven omdat de bios geflasht was :-? [/quote:d0883f0315] Welke PC-winkel is dat dan geweest, bestaat ie nog? Dan weten we ook meteen waar we [b:d0883f0315]niet[/b:d0883f0315] moeten kopen ...
Link naar reactie
[quote:3dccefa939="DukeH"][quote:3dccefa939="Ruudfeen"]Nooit flashen als het niet nodig is. Je kunt er dan alleen maar kwaad mee doen!!![/quote:3dccefa939]Hij draait nu nog beter als eerst. Tevens ondersteunt hij nu meer geheugen modules[/quote:3dccefa939] Wat draait er beter? volgens mij is het een beetje een placebo effect bij jou. Wat heb je eraan als je bord meer geheugenmodules ondersteunt? Als je een reep geheugen koopt wat in eerste instantie niet wordt ondersteund, dan kun je altijd nog je bios flashen.
Link naar reactie
[quote:55b6a29110="Ruudfeen"][quote:55b6a29110="DukeH"][quote:55b6a29110="Ruudfeen"]Nooit flashen als het niet nodig is. Je kunt er dan alleen maar kwaad mee doen!!![/quote:55b6a29110]Hij draait nu nog beter als eerst. Tevens ondersteunt hij nu meer geheugen modules[/quote:55b6a29110] Wat draait er beter? volgens mij is het een beetje een placebo effect bij jou. Wat heb je eraan als je bord meer geheugenmodules ondersteunt? Als je een reep geheugen koopt wat in eerste instantie niet wordt ondersteund, dan kun je altijd nog je bios flashen.[/quote:55b6a29110]Gewoon hij draait beter, geen fouten oid.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...