Ga naar inhoud

Onzichtbare gigabytes


Aanbevolen berichten

Volgend probleem doet zich voor: Windows XP staat op een partitie die ca. 9 GB groot is. Op diezelfde partitie staan nog een aantal directory's waaronder Program Files, die tezamen ca. 2,3 GB (in Verkenner) groot zijn. Er zou dus ruim 6 GB beschikbaar moeten zijn, maar als je met rechts klikt op de eigenschappen van die partitie, zijn het er slechts 560 MB (Megabytes). Van alles geprobeerd: verborgen bestanden zijn zichtbaar, checkdisk uitgevoerd, Norton Disk Doctor vindt geen fouten, Prullenbak is leeg. Waar zijn al die gigabytes gebleven?
Link naar reactie
[quote:449296b580="gerben"]Norton Protected Recycle Bin?[/quote:449296b580] jah de pc is weer opnieuw geinstallerd en er staat door mijn pa's werk weer norton op (ik haat norton) en jawel de gigabytes verdwijnen zo.. ik heb er bijna niks op staan en toch is er al 5,3 gb minder (met xp dan).. ik ben norton een beetje zat.. elke dingetje moet hij 3x scannen mijn pa word gewoon slomer omdat norton weer zonodig moet scannen.. en wat het leukste is ik zit gewoon midden in een game loopt ie vast.. :-? WAAROM?? Omdat norton zonodig een volledige systeem scan moest doen.. :evil: meschien gaat dit wel een beetje offtopic maar het moest gewoon ffies eruit. :lol: geef mij maar avast antivir en zonealarm niks gaat boven gratis goed werkende programma's.. 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...