Ga naar inhoud

Wat is de ideale AMD Koeler?


Aanbevolen berichten

[quote:1a0a418b5d="Red Dragon"]Goedkoopste Athlon 64 oplossing is een Socket 754 met een Athlon 64 2800+. Dan heb je al een behoorlijk snelle game pc. Heb je iets meer geld en ga je voor een X800XT en wil je optimaal gamen ga dan voor een socket 939 met een Athlon 64 3500+ of 3800+ socket 940 kan je vergeten want die is totaal niet itteressant voor een gamer.[/quote:1a0a418b5d] ik zat me ook al af te vragen of ik dan niet beter kan invensteren in een X800XT idd. die kan gew in mn nwe mobo gooien AMD 3200 niet en met AMD3200 raak ik dan eigenlijk wat overbodige pleuro's kwijt.. Ik ga denk eerst voor betere graphics dan na half jaartje als mn loon het toestaat investeren in een AMD64 Systeen hmm :-? heb ik dan ook niet ander RAM nodig bij nwe systeem heb nu perfect Twinmos Setje 400MHz dat zou ik jammer vinden t heeft veel geld gekost.
Link naar reactie
[quote:83f9b6bcf6="Red Dragon"]Over een half jaar heb je weer PCI-Express, zit je daar weer mee, een X800XT is zonde van je geld in een AthlonXP systeem, kan je beter voor een X800 PRO gaan. maar wat is je budget eigenlijk? wat wil je maximaal uitgeven?[/quote:83f9b6bcf6] PCI-Express hzo kan ik mn Audigy II dan ook wegflikkeren? wrm X800XT zonde en X800 Pro niet? haal miss met Atlhon XP niet het uiterste eruit, maar dan heb ik ook wel genoeg voor de komende 3 jaar? mn vorige pc had ik mn budget wat laag gelegd vooral grafish ik merk het nogal. Niet dat 9600Pro slecht is ofzow en video? als het lange tyd mee kan heb ik er best wel veel voor over. rond de €450? mobo [u:83f9b6bcf6]ram?[/u:83f9b6bcf6] en CPU (over een half jaar is dat wel te doen denk ik)
Link naar reactie
Omdat je op een AthlonXP systeem zo goed als geen verschil zult merken tussen een X800PRO en een X800XT, het verschil word pas echt merkbaar bij een 3,4ghz Pentium 4 of Athlon 64 3400+ Zonde om dus een X800XT in je AthlonXP te drukken. De meeste PCI-express moederborden hebben nog wel 2 a 3 PCI sloten dus je Audigy hoef je niet weg te doen,
Link naar reactie
[quote:09dab47ae3="Red Dragon"]Omdat je op een AthlonXP systeem zo goed als geen verschil zult merken tussen een X800PRO en een X800XT, het verschil word pas echt merkbaar bij een 3,4ghz Pentium 4 of Athlon 64 3400+ Zonde om dus een X800XT in je AthlonXP te drukken. De meeste PCI-express moederborden hebben nog wel 2 a 3 PCI sloten dus je Audigy hoef je niet weg te doen,[/quote:09dab47ae3] en ik zie nu dat het ook €100 tot €150 (ligt er aan welk merk) scheeld dan ga ik een X800 pro kopu maar niet bij alternate :P die maakt van elk merk met X800 pro €599,- :-? :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...