Ga naar inhoud

AMD Athlon ineens overhit? :S help!


Aanbevolen berichten

Leuk Monoloog :P Maarre als je je CPU echt goed warm wilt krijgen moet je niet veel dingen starten, maar gewoon een programma dat je CPU op constant 100% zet, zoals prime95 (gewoon ff googlen) hiermee kun je veel beter testen op instabiliteit en hitte problemen! Probeer eens met een zijkant los en er een tafelventilator oprichten, loopt ie dan ook vast als je CPU op het maximum draait (dus met prime 95 ofzo) ? Grtz
Link naar reactie
nee ik heb niks gedaan ik heb het probleem plots gekregen zonder dat ik wat eraan heb gedaan kreeg het eerst gewoon zomaar onder win xp dat ik al maanden draaide d8 o shit virus dus format ging goed, ik installeer drivers, ik wou windows updaten gelijk vast maar zal prime geval ff downen en kijke :)
Link naar reactie
ok hij sprong naar 65 grade bleef daar op steken zonder enkel probleem wat nu... het is dus blijkbaar geen hitteprobleem wattan... damn ff proberen met neonverlichting aan toont ook geen problemen steekt nu op 65 grade nog... raar het is dus egt geen hitteprobleem hmm wat ik ook raar vind, want ik doe de temp checke met Mainboard Monitor, en alsk me bios inga dan zegtie 46 grade, en alsk mainboard in windows gebruik zegtie dus 60 grade... ligt het aan mij of kan dit zo erg afwijke? me hdd en case zijn verders gewoon 20 - 22 grade het probleem heb ik eigenlijk gekrege nadat ik alcohol 120% had geinstalleerd, maar het raarste was dat nadat ik het systeem formatteerde het nog had... :S dus da lijk me onlogisch... ik krijg indruk dat het niet meer te maken heb met me hardware :S of ja mogelijk defect in me hardeschijf maar das denk ook nie egt zo drivers kan ook niet want ik had ze allanger zonder problemen maybe nieuwe bug in windows? da je een attack kan plege waardoor je systeem ineens onderuit lig? allemaal raar... ik kan het ook niet terug vinden in me eventvwr :S hmmm maar raar en toch is het waar... [url]http://www.shizukana.net/pc.jpg[/url] dis me pc dus beetje vies met de flits lol maar zo ziettie eruit gewoon een casemodded packard bell... LOL
Link naar reactie
[quote:7fa1396a0a="turbo-pascal"]Ik denk dat je sensor kuren heeft dan.[/quote:7fa1396a0a] hebtie dan vanaf het begin maargoed ff thermometer ertege gehoude 2x van de 5 dak ga uitvoere ff zo in een mooi kollommetje TEST 1 / NONSTRESSED : 35,4 | MBM: 61 TEST 2 / NONSTRESSED : 35,1 | MBM: 61 TEST 3 / NONSTRESSED : 35,1 | MBM: 61 TEST 4 / NONSTRESSED : 34,1 | MBM: 60 TEST 5 / NONSTRESSED : 36,0 | MBM: 61 hmm da laatste was in een hoek ver onderaan dus daar moet ik gewoon meten, (ware tests 2 en 3 ook op die plek) nu de stresseds TEST 1 / STRESSED : 37,7 | MBM: 65 TEST 2 / STRESSED : 37,9 | MBM: 66 TEST 3 / STRESSED : 38,3 | MBM: 66 TEST 4 / STRESSED : 38,6 | MBM: 66 (deze was meer in het midden genomen en werd dus 0,3 grade meer) TEST 5 / STRESSED : 38,9 | MBM: 66 (opdezelfde plek als test 4, ahoewel dees vrij lang duurde tot er een eind aankwam) resultaten: Gemiddeld NONSTRESSED: out of 5 Termo: 34,76 Gemiddeld NONSTRESSED: out of 5 MBM: 60,8 Verschil: 26,04 Gemiddeld STRESSED: out of 5 Termo: 38,28 Gemiddeld STRESSED: out of 5 MBM: 65,8 Verschil: 27,52 conclusie: wijkt volgens de tests gemiddeld 26,78 graden af, laten we zeggen 20 graden, aangezien je er niet goed bij kan dat is dus toch een hoop :S me sensor blijkt dus niet goed te functioneren.
Link naar reactie
[quote:a951e763cc="Comp-Freak"]Scan eens op spyware met ad-aware, spybot en hijack this. Links staan in de faq van beveiliging en privacy. [Edit] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=115358]hier[/url] dus :wink:[/quote:a951e763cc] k zal weinig uithalen sinds ik het probleme heb vanaf installatie van drivers en virusscanner en firewall had wel 2 dingen hoek eraankom week nie :S DSO exploit en nog 1 waark naam nie van weet naja heb tot nu toe geen probz meer, je hoor het wel wanneer ik het wel heb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...