Ga naar inhoud

Is de Corsair CMX512-3200C2PRO goed???


Aanbevolen berichten

ik heb een Asrock moederboord een K7VT2 en die ondersteund een DDR geheugensnelheid van 266 mhz is deze Corsair toepasselijk in mijn systeempie??? kheb een Amd XP 2200+ ATi 9600XT en 256mb sdram ga ik er qua snelheid veel op voor uit?? een gevonden linkie: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=45602
Link naar reactie
goed geheugen maar nogal overkill voor je mainboard... of je moet aan de toekomst denken dit geheugen kan op 400fsb lopen jou mainboard + cpu slechts op 266 standaard.... maar aangezien je vanaf 256 sdram komt kan ik wel zeggen dat het heel veel zal schelen corsair is van goede kwaliteit met goede garantie voorwaarden, je zal er iig geen kat in de zak kopen ;)
Link naar reactie
ja zou kunnen maarja kben maar een arm *nieuw* studentje :lol: dus heb ik niks te makken en heb ik helemaal bij mezelf lang gespaard om dit bij elkaar te sprokkelen en totaal heb ik voor dit systeempie zo'n 500 euro betaald alles bij elkaar. geen geld al zeg ik hetzelf :lol:
Link naar reactie
nou euh ik kan maar 2x een reepie sdram er in doen (zitten er al 2 van 128mb in) en 2x ddr (waar nu niks in zit) maargoed ik wil voor het geheugen ongeveer rond de 100 euro uitgeven iets hoger mag lager ook. :wink: en voor de hardeschijf...dat zie ik met me verjaardag wel :lol: edit: hhahaha snel veranderen van cheapo naar dane elec..kan je wel
Link naar reactie
Neem gewoon deze dan: PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=39896 DDR en SDR geheugen kan je trouwens niet samen gebruiken: Het SDR geheugen moet er dan uit. Ja, goedkoper dan Dane Elec heb je niet bij dat Perfect Systems van je :wink: http://www.tweakers.net/pricewatch/53974
Link naar reactie
[quote:fae9ed5739="pcguy"]ik zou gewoon gaan voor niet al te duur pc2100 hoor maar van sd naar ddr op dat bord merk je echt wel (ik heb het bord ook gehad maar na een half jaar was hij rijp voor de sloop)[/quote:fae9ed5739] prijsverschil tussen pc2100 en pc3200 is vaak nihiel dus ik zou iig gewoon voor 3200 gaan
Link naar reactie
Mja maar tegen die tijd ie er misschien wel geld voor een nieuw systeempje. Gewoon kijken naar goedkoop 2ehands pc 2700 en wanneer dat niet lukt pc3200 nieuw. Het hoeft niet perse een sterk a-merk te zijn want met die config zul je toch nooit zwaar overclocken. Dus een goekoper geheugen en misschien is er dan nog wel geld over voor een leuk hd-tje. 8)
Link naar reactie
Misschien een beetje late reactie, maar ik wil dit toch even kwijt: Ik heb precies het zelfde bordje en deze kan sneller als 266 FSB lopen. Bij mij loopt ie op het moment op 300 FSB. Dus no problem. Ik zou dus sneller geheugen als PC2100 kopen. Ik zou voor minimaal PC2700 gaan. Overigens zeg je net dat je nog op sd-ram draait. Als je overstapt naar DDR zul je stukken sneller gaan. Maar koop dan een reepje memory van A-DATA PC 3200 DDR voor 90 euro met een nieuwe maxtor harddisk met 8 mb cache en je bent weer helemaal bij de tijd. Je systeem zal echt stukken sneller lopen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...