Ga naar inhoud

goede CPU cooler ??


Aanbevolen berichten

ik wil graag weten of de ze CPU cooler , goed is voor overclock. [url]http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1889a.htm[/url] edit: of deze [url]http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm[/url] ik heb een AMD athlon XP 2400+ T-bred. koelt deze goed en heeft er iemand ervaring mee ??? alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik zou voor optie nr 2 gaan ivm de controller en een lekkere airflow. Maar optie een is een 'lownoise'... Om over te klokken zou ik voor optie 2 gaan omdat je dan als ie wat heter wordt hem wat sneller kan laten draaien en als ie minder belast wordt kan ie wat minder draaien --> minder herrie... :P
Link naar reactie
Juist, ik zal ook voor nr2 gaan. En om van dit onderwerp gebruik te maken ga ik ff offtopic: [offtopic] Jullie raden heel vaak de aero7+ (of jet7+) aan omdat hij goed koelt en op de langzaamste stand lekker stil en vrijwel onhoorbaar is. Nou, ik heb nu de jet7+ en ik vind het vergeleken met mn vorige koeling echt een herriebak. Ok, de temp is dan 7 graden gezakt naar 44 graden, maar als ik dit geweten had, had ik hem niet gekocht. [/offtopic] Dat was het. :wink:
Link naar reactie
Ik zou ook voor nr. 2 gaan maar als je hem voluit zet maakt hij een hoop herrie. Maar dat kan je zelf regelen :wink: En er zit een temp. sensor op voor als je een fancontroller hebt (of nog eens gaat kopen) Verder heeft hij een betere aiflow zoals JayDay al zei :lol: Let op: hij moet wel gelijk op je voeding aangesloten worden (4 pin)
Link naar reactie
CoolerMaster Jet 7 Airflow 12 ~ 22,1 CFM Geluid 21 ~ 41 dBA Aeoro 7+ 23.6~37.5 dBA 10.9~20.0 CFM Aeor 7 lite 23.6~37.5 dBA 10.9~20.0 CFM wat ik heb gehoord is dat de aoro 7 op laagste stand niet echt hoorbaar is. Maar misschien hebben anderen een ander gevoel bij stil en luidruchtige harde schijven oid... Zelf zou ik btw niet de jet nemen, want ik dacht dat een aoro bijna net zo goed was
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...